Gear噏
Gear噏

認識本土 思想武裝

我有一個唔洗送頭,但又可以展示二百萬民意嘅方法

香港人喺國安法嘅恐懼下,各個抗爭戰線都好似無以為繼。民主派初選係重燃抗爭嘅契機,我哋必須要好好珍惜每一個反抗機會。

振奮士氣

國安法下嘅香港進入政治寒冬,抗爭陣營士氣低落,慢慢失去抗爭意志同希望。假如初選有好多人投票,即代表香港人仍然會堅定抗爭,排隊投票嘅靚畫面將會大大提升士氣。

展示民意

短期內我哋好難再走上街頭聚人,初選就係最安全、最有認受性,而能夠展現民意嘅方法。假如初選有好多人投票,就相當於大遊行,向國際展示香港人面對國安法都寸步不讓。

國際求援

即使會有DQ、35+係海市蜃樓,亦唔代表初選毫無意義,初選嘅意義在於民意授權。假如港共大規模DQ喺初選取得民意授權嘅參選人,將會引起新一波國際輿論壓力,加快國際制裁。

抗爭籌碼

被DQ嘅參選人即使冇辦法參與九月大選,但佢哋仍可帶住民意授權去代表港人進行制度外抗爭。相反,如果初選好少人投票,被DQ嘅參選人就會進退失據,錯失抗爭契機。

初選承諾

如果初選嘅投票人數太少,其中落敗嘅參選人有可能以選舉結果缺乏認受性為由,繼續報名參選。我哋一定投票展示民意,以免有人藉機違背初選承諾。

議會換血

初選投票率低意味住只有傳統泛民嘅鐵票/地區票去投,對本土派選情極為不利。初選可能係香港人最後一次公平公正嘅選舉,我哋一定要踢走守舊、妥協嘅泛民。

本土派要嬴

我哋要按選情進行配票,目標係最多嘅本土抗爭派勝出初選。用選票話畀全世界聽,本土派已經成為主流。

今個星期六日,11號至12號

帶同身份證同住址證明,到所屬選區票站投票

唔洗冒住風險、身水身汗行成日,只需你嘅一票彰顯抗爭意志。

香港人,請珍惜每一個反抗機會。



CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论