Gear噏
Gear噏

認識本土 思想武裝

國安法來臨,我哋需要黃黑作為革命符號

國安法就嚟到,時代革命將會進入新一階段,7.1 需要象徵意義上嘅突破,我哋需要黃黑作為革命符號。

黃絲、黃雨傘、黃頭盔、黃店,黃色就係代表香港人嘅顏色。

Blackbloc、黑衫、黑紫荊、黑旗,黑色就係時代革命嘅象徵。

黃黑旗 - 光復革命旗

黃色代表光復(即將到來嘅黎明),黑色代表革命(黎明之前嘅黑夜)。黃色在上,黑色在下,代表黎明來到要光復這香港。我哋依家需要革命符號,唔需要不斷爭論黃黑旗會否成為香港國旗,因為歷史自有定奪。

黃頭盔、黑衫

係最經典嘅香港抗爭者形象,見到黃黑就如同見到手足。

自雨傘革命,香港人已經用黃黑作為革命符號,黃黑亦代表住革命之火生生不息,抗爭到底。

點解要用顏色?

國安法即將降臨,好多主張將會成為禁語。我哋需要利用顏色作為象徵,承傳抗爭意志。

黃黑代表抗爭

黃黑作為一種鮮明嘅顏色,能夠展現抗爭嘅團結。顏色能夠超越語言障礙,將抗爭訊息傳遍世界各地。

用黃色Memo紙、黑色Marker,即可簡單製作黃黑符號,將連儂牆嘅精神同革命符號結合,令思想遍地開花。

但願我哋以黃黑為記,一息尚存,抗爭到底。

光復香港 時代革命

民族自強 香港獨立

黃黑為記 抗爭到底

7.1 維園見

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论