Gear噏
Gear噏

認識本土 思想武裝

記唔記得一年前你曾經為一個陌生人而喊?

二零一九年六月十五號,著住黃色雨褸嘅佢企喺太古廣場上,拉起寫上「五大訴求」雛形嘅橫額。你同佢素未謀面,亦唔知佢叫咩名,但你為佢而憂心。

夜晚九點,政權將一個年輕生命推向深淵,義士捨身成仁,令你感受到生命嘅重量。你竟然為咗一個陌生人而抱頭痛哭,有如失去親人般悲痛不已

唔單止係你一個,身邊好多香港人都帶住沉重嘅心情、分享住呢份悲痛。情感連繫住每一個香港人,喚醒咗沉睡已久嘅民族意識

再多嘅付出都比唔上生命嘅寶貴,因為愧疚、責任同憤怒,你願意代佢行完未行嘅路。你唔只係為咗反送中而企出嚟,而係為咗逝者嘅遺願

烈士嘅犧牲成就咗200萬+1人大遊行,一夜之間,香港人展現咗前所未有嘅團結。你意識到香港人係一個共同體,一個都不能少。

梁天琦講過:「我一定會選擇留低,因為我要證明香港係有人願意為佢嘅政治理念,完全獻身。」 走到太古廣場門前,你知道已經有人為咗香港而獻出所有

一個又一個年輕生命嘅犧牲,係為咗喚醒香港民族。烈士知道政權唔會因為死諫而讓步,但佢哋相信香港人嘅良知,所以遺書係「致香港人」

紀念係提醒自己唔好忘記初衷,只有完成遺願,烈士先會得到安息。過去一年,你有克盡己任、無愧於心嗎?

「面對政權百般阻撓,我哋束手無策,但我哋唔會放棄。」 - 梁凌杰爸爸

6.15,黑衫、白絲帶為記,悼念梁凌杰與一眾烈士,讓逝者睇到香港人嘅團結同堅持

光復香港 時代革命

民族自強 香港獨立


CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论