Gear噏
Gear噏

認識本土 思想武裝

覺得抗爭冷卻係因為你哋心態有問題

適逢721 七個月紀念,好多手足話運動冷卻咗,覺得好灰心。所以我想同大家分析下點解會咁覺得,同埋呢大半年嚟大家嘅抗爭心態出咗咩問題。

睇完呢幾張圖大家有咩感覺?憤怒?悲傷?都係一種情緒。本身抗爭就係一樣好情緒化嘅嘢,用情緒去為抗爭助燃係冇問題,問題出喺大家長遠將情緒轉化成啲咩。

從抗爭口號可以睇到大家嘅心態:

由抗爭初期嘅「林鄭下台」,到黃絲嗌得最落力嘅「黑警死全家」、「解散警隊」、「721唔見人831打死人」、「香港人報仇」,係出於對「他者」嘅仇恨同不滿。相反,由抗爭初期嘅「香港人加油」,到有啲人唔敢嗌嘅「光復香港 時代革命」,係出於對「我者」嘅支持同鼓勵。

唔知邊種口號你會嗌得落力啲呢?

由721元朗恐襲開始,好多中立淺藍淺黃開始覺醒,佢哋係因為不滿警黑合作、睇到警暴嘅流血畫面而覺醒。心態上佢哋加入抗爭係因為不滿警暴,而非對香港未來有願景同對香港人嘅愛。

問題就出現啦,一旦警暴唔再出現、唔再有流血畫面,呢班人就會退出或淡出抗爭。

點解抗爭一降溫就會有手足要跪地賣慘情、不惜犯險流血,甚至犧牲自己?係因為手足覺得只有呢啲畫面先可以令香港人堅持多一陣,一路走來都係咁,唔想抗爭降溫就唯有流血。靠鮮血獻祭延續嘅抗爭唔長久,亦都唔人道。


咁有咩方法延續抗爭,應該要有咩心態?我今日要介紹一個人俾大家識,佢叫做梁天琦。

梁天琦喺反送中之前已經開始抗爭,由一四年雨革開始到一六年魚革後,甚至去到受審前幾個月佢都仲做緊外國遊說工作。

佢曾經俾人話係鬼、港獨狗。

佢嗰陣嘅香港相對甚少有警暴、流血畫面。

佢身邊冇咩同路人,都係得啲本土派手足。

佢喺初一魚革俾好多人割席,被控最高十年嘅暴動罪。

點解佢仲可以堅持不懈咁抗爭到最後一刻?

佢都經歷過雨傘嘅無力,見證過黑警嘅濫權,但佢將抗爭情緒轉化為愛,而唔係仇恨。佢著緊嘅係「我者」,因為愛香港、愛香港人,所以要光復香港時代革命。

點解我會覺得天琦咁諗?我引用下佢寫俾香港人嘅呢封信:

我知道,我怎樣努力都無法想像你們正在經歷的苦難和身心承受的傷痛。在槍林彈雨中,親眼目睹鮮血灑在街頭,聽見四周的哀嚎吶喊,定必使你們悲憤不已……雖然如此,我仍希望你們能夠明白:本著對香港的熱愛,你們已展現了無比的勇氣,改寫了香港的歷史。當然,真正的公義還未來臨,你們或許因而心中充滿憤怒,這乃是人之常情。但我懇請你們不要被仇恨支配自己,在危難中,仍要時刻保持警覺與思考……當本應解決社會問題的人選擇冷待,反而熱衷於將香港的命運放上賭桌作政治豪賭,我們需要的,不是以自己寶貴的生命和他們對賭,而是在苦難中煉成堅毅與盼望

可能你覺得我又過份解讀咗封信嘅意思,但無論如何我想帶出嘅係:只要心態正確,就算香港變成點、身邊仲有冇人抗爭,都無阻對抗爭嘅堅持。 咁樣抗爭先會生生不息,咁樣手足先唔洗再用鮮血延續革命,咁樣先有可能堅持到煲底相擁嘅一日。


但我唔知咩叫愛喎,點樣先可以改變心態?

第一步:認清自己愛緊啲咩

我哋所愛嘅係香港、香港人。咁香港同香港人到底係咩先?

上圖係天琦參與香港保衛戰嘅紀念活動,悼念二戰時為香港呢片土地犧牲嘅義士。我哋要認識香港呢片土地嘅過去,香港歷史。(之後我會出文再講)

上圖係地厚天高嘅片段,左邊嘅係《香港民族論》其中一個作者王俊杰。我哋要認識香港人係一個點樣嘅族群,香港民族。(之後我會出文再講)

第二步:擁抱所愛嘅嘢

無條件擁抱香港本土價值,守護粵語、睇港產片、聽本土音樂,支持香港製造同創作。明白點解呢啲嘢咁值得我哋付出。

第三步:願意為所愛犧牲

犧牲唔一定講緊啲好偉大嘅嘢,可能係金錢、時間、自由。即使可能冇回報都好,你都願意去作出犧牲。


當你能夠真心去愛香港、香港人,呢份愛就會作為我哋最大嘅動力,十年二十年都好,抗爭都唔會冷卻,視光復香港為畢生志業,我哋係會堅持到煲底相擁嘅一日。

最後,我記得李怡先生喺G20嗰排有篇文咁講手足:

「恨嘅力量再強,都有盡頭,而愛嘅力量係無窮盡。愛終歸會戰勝恨。」

即係愛比暴力強,與警暴割席。我哋香港人抗爭係出於愛,而中共或黑警只係出於仇恨,所以最終我哋一定會嬴。

希望大家唔好再單單為警暴而抗爭。記住我哋係為香港民族而戰,為我哋所愛嘅人和事而堅持。

光復香港 時代革命

民族自強 香港獨立


筆者作為一個嘅好早就覺醒本土派、獨派,見到大家對抗爭感到灰心,所以有感而發想分享下,俾啲正能量大家。因為香港抗爭都出現過幾次低潮期,雨傘失敗後有,DQ之後又有,嗰陣個政治氣氛比依家差好多。你話你愛香港、搞革命,啲港豬當你痴線,但都仲有一班人一直堅持緊,冇灰心過。

直到反送中開始,我哋呢班老鬼真係睇到希望,所有嘢好似雨後春筍咁爆出嚟。革命其實一啲都唔容易,或者抗爭真係冷卻咗,短期內真係救唔到手足。但如果我哋拉長條時間線睇,我哋都係為香港民族嘅尊嚴、前途奮鬥緊。只要我哋一日唔放棄,香港民族只會越來越強,距離勝利只會越來越近。

應承我,只要一息尚存,唔好放棄光復香港,到真係有煲底相擁嘅一日,所有嘢都係值得。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论