一個毒撚asso仔
一個毒撚asso仔

校園軼事 | 吹水 | 死宅 | 兼職medium打字員 | 全職youtube影片播放員 文章不斷更新,更多文章可以到medium細閱

恆生銀行 — 手機提款初體驗

全家用開恒生,新屎坑初體驗,絕對唔係業配文。

話說早幾日撳完錢之後發現部ATM多咗個QR code,隔離又有個NFC接收器,究竟搞乜東東?一上網search先發現原來恒生最近新出無卡提款,係繼東亞、工商同渣打之後又有一間銀行做無卡提款(好似係)。咁佢最把炮嘅係除咗用QR code之外,仲可以利用NFC技術就可以撳到錢出嚟。作為走在潮流尖端嘅大專生,點可以唔同大家測試一下?

長到嘔嘅t&c

咁好簡單㗎姐,首先你要有e-banking戶口,係手機app到登入前有個位比你簡手機提款,又或者係登入後係帳戶服務都有得㩒入去手機提款。循例睇完同t&c就可以設置限額。本身佢嘅限額就係每日最多一萬蚊,係同轉數快比未登記收款人計埋一齊,可以按照番個人需要調低限額,減低被盜風險。之後就可以輸入自己想攞幾多錢,同埋需唔需要列印通知書。之後你就可以揀用NFC或者係用QR code(視乎部機support邊樣)。

現階段淨係可以係港元戶口攞,唔知有冇人知其他戶口可以呢?

咁你就可以行去任何一部支援手機提款嘅ATM機, 預備攞錢啦。咁你就㩒ATM指住嗰粒制,然之後隊部電話去掃QR code或者拍落去NFC接收器位置,等一陣就攞到錢啦。撳完之後佢會send email同sms嚟提你你真係攞咗錢,咁就雙重保障啦。

公平起見,今次搵嚟一部恒生支援手機提款嘅ATM同埋匯豐淨係可以撳錢嘅ATM,齊齊㩒二百蚊,睇下邊個快啲。

經過本人實測,用QR code攞就需時23秒到,用NFC就快啲,唔洗隊個手機鏡頭,就21秒。相反,匯豐嘅「只供現金提款」ATM就要31秒(我估多幾粒制)。好啦,最後結果就係用NFC快啲嘅。

今次就寫嚟依度,btw其實我幾鍾意寫啲金融fintech嘢,更加係華田銀行忠實fans,我諗有一日都可以做到佢咁勁嘅,我諗。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论