Fishhh
Fishhh

南方漁村的小漁民

世界早安 vol.1 no.3

其九 推銷星魚的推銷員

我發現獨自寫作對我嚟講係好難嘅件事,我並不是一個能夠同自己好好傾偈嘅人,但係每當我同其他人傾偈嘅時候,我嘅靈感就可以源源不斷咁湧出嚟。其實我唔能夠獨自寫作嘅原因係咩,我好清楚,當我喺其他人面前嘅時候,我內心會對佢哋、對自己做出無窮無盡嘅想法,係呢個時候絕對係寫作嘅最好時機。但當得我自己一個嘅時候,我不願和自己對話,我理所當然咁覺得自己一定理解自己,但事實上根本唔係,我一直都冇好好理解李星魚,好好描述自己。正因為我從來沒有好好描述自己,所以當我獨自一人諗住寫嘢嘅時候,只要題材係我第一身經曆或者係我嘅自我猜想,我腦海往往會一遍空白,得個吉。咁樣樣我又可以寫到啲咩出嚟呢,於是乎我決定頂硬上威逼自己寫啲嘢講下自己。


呢壇嘢事源呢就係早幾日,本身小弟我請教緊新朋友點樣解決一件公關危機嘅時候,講下講下我又一如既往咁進入咗講自己嘅狀態,大概同我相熟嘅人都開始習慣我呢個特性,但呢位新朋友仔一針見血嘅評價又真係令我陷入咗一陣又一陣、天馬行空嘅想像之中,我被評價為外向孤獨者,我超級在意呢個評價,點解?因為我自認係一個本質樂觀嘅細路仔,呢個評價明顯同我嘅自我認知有出入到!喺呢個時候我又諗起唔知邊次講起我嘅時候,大一畢業心理學家水字子浚對我嘅評價就係缺乏安全感先會咁做,死火,唔通我真係一個唔識訴說自己情緒嘅人?!


扮咩呢,其實我就係一個唔識訴說自己情緒嘅人,只係我自己好聰明咁放棄思考咗呢個問題,就好似呢篇文章甘,其實我都係無病呻吟下,阿茂整餅——無果樣整果樣,於是乎,唔該曬今朝晨早流流聽我鳩嗡嘅大家❤️。


啊我就隨便貼張圖


CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论