wula
wula

"We must free ourselves of the hope that the sea will ever rest. We must learn to sail in high winds.”...from (Aristotle, Onassis)

日出東方 PASIWALI

If you are in a beautiful place where you can enjoy sunrise and sunset, then you are living like a lord. By - Nathan Phillips

2021/07/02 在鳥聲與浪潮聲之中 參與了日躍時分

gif 素材來源 :【公視LIVE直播】宅在家也能看美景 東海岸-三仙台

無須多言
只須享受 
再加上對自然的敬重


分享比較喜歡的版本 (´・ω・`)
歌詞 >>>
Nengneng pasiwali yo sadak sa ko cidal.
Lomowad yo sa to kako, ano papacem to ha lina(ina).
Yo nalomowad yo sa to kako, lina, ama, salikaka mapolong.
Dipoteng to ko tireng namo, aka to piharateng to tireng ako.
Hi ye yan, hi yo yan.
hi ye yan, nalowan yan.

看著東邊太陽
將露出一絲曙光
也請媽媽輕聲地將我叫起
當我起身離開時
媽媽爸爸兄弟姐妹們
你們就要好好保重自己
不要再為我牽掛了


CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论