安妮
安妮

“明天会更好吗?” “努力试试。”☆ミ(o*・ω・)ノ

2019商台文案

何以你今晚會安坐家中睇叱咤?

何以今晚嘅叱咤一個現場觀眾都冇?

何以過往叱咤嘅現場投票會變成今年嘅網上投票?

何以你每年實睇嘅頒獎禮,今年會冇咗個實體頒獎禮?

何以一人一票喺呢個地方係變得越來越矜貴?

何以明明千載不變音樂肯定,最後個獎座會落到一堆垃圾裏面?

何以今年有咁多場大大小小嘅演唱會要一一取消?

何以有人話要放棄一代年青人,但係花姐就要一手湊大Mirror一班年青人,仲要將佢哋培養到入圍我最喜愛組合。

何以屯門公園嘅娜娜歌精舞勁,肥媽首歌唱到街知巷聞,但係佢哋就冇入圍我最喜愛女歌手最後五強?

何以有人敢唱人話,但係就有人唔肯講人話?

何以今年去商場唱歌就流行過去K房唱歌?

何以一首廣東歌可以令你感動、安慰、鼓舞、落淚,甚至係會恐懼?

何以你可以將你曾經最喜愛歌手嘅唱片打爛變成碎片?

我哋嘅歌壇,何以為繼?

2019,何以?

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论