潛翔
潛翔

https://linktr.ee/cannabism #大麻乘 #Cannabism 透過大麻與區塊鏈的應用與實踐去改變世界。 向內潛探翱翔,潛翔道。 大麻主義導引到萬事萬物,再回到個人內在修行。 「超時代」手記。

《睇一睇消費卷的大數據就知你係冚家拎》

見到你班友的消費數據,你估班掌權的笑到幾開心?「仲以為佢地真係攬炒,仲以為佢地真係攪破壞呀,原來扮哂野,哈哈哈。岩岩個懵丙又去我間商場入我間鋪買我啲野啦,哈哈哈。」

為何要消費卷,為何不直接派錢?因為大數據,全港人口的消費一目了然,Search一Search,乜都知,在那裏買?買甚麼?如何買?何時買?
同時這是實名登記的購物卷,掛勾電話,再看看CCTV就知道你是誰?誰與你一起?知道你名,知道你樣,知道你旁邊的人。
再看一看用八達通的?Aliplay的?Tap & Go的?就知你意識形態了吧? 

用消費卷很花錢?用很多錢去派錢?
你Fuck左呀?係人都知道你不值錢,更不值$5000,但你的數據比你更值錢,是機率的一部份,是統計的一部份。

拎你的錢,派錢比你,你感恩,你快樂,你購物,把派比你的送給大集團,再收稅,錢又回到政府手中,無中生有,Sorry,送中生有,一直以來的手段,好洗好用,下年再來,派$3000就夠了。
為了錢除了可以打疫苗,更可以把自己變成數據。

回到主題吧,為何你是冚家拎?
因為你的消費卷用在大財團、用在大商場、用在連鎖大企業、用在大業主、用在地產商⋯⋯
從前所有的光復或革命,全部都身體最誠實,消費卷更把你變成最真誠的人,你地咪一個二個依賴政府財團,講乜鳩呀,扮小朋友扮離家出走呀?咪又係返返黎屋企瞓,咪又係返返父母的懷抱吧。

p.s. 拎消費卷買Bitcoin、ETH、USDT好,幫襯小商店、老店、市集好。(這是必須的啦,還要講,仲唔係冚家拎?)

p.s. 除了疫苗是你的選票,消費卷也是你的選票,其實你的一舉一動、行為舉止都是你的選票。你或許不知不覺,但政府財團一目了然。

p.s. 見到你班友的消費數據,你估班掌權的笑到幾開心?仲以為佢地真係攬炒,仲以為佢地真係攪破壞呀,原來扮哂野,哈哈哈。岩岩個懵丙又去我間商場入我間鋪買我啲野啦,哈哈哈。

(完)

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论