Emma
Emma

HI THIS IS EMMA

Perfect Mama Picoway 好唔好?Bio oil都搞唔掂妊娠紋,我豪花錢用皮秒去紋!

Perfect Mama Picoway 好唔好?到底Perfect Mama Picoway有咩咁好?點解呢個療程喺網上咁少人講嘅?莫非Perfect Mama Picoway呢個療程無效或者有咩古怪嘢......其實講到咁,你都知我係去咗試Perfect Mama Picoway 用皮秒激光去妊娠紋好唔好(免費試㗎),為咗一眾想知唔敢問嘅媽媽著想(其實我身邊都有唔少想去妊娠紋但不知從何入手嘅媽媽㗎),我決定開個post,打得詳盡返少少,如果你都想知Perfect Mama Picoway 好唔好,就比啲耐性睇落去啦!


首先,問下你自己想唔想整走妊娠紋,同整走妊娠紋背後嘅原因係咩先!講Perfect Mama Picoway 好唔好之前,我覺得要諗清諗楚想整走妊娠紋嘅理由,同埋期待妊娠紋淡到咩哋步就接受到先,未必話洗咗大錢就一定可以令妊娠紋徹底消失㗎喎,可能最後都會留返淡淡哋小小嘅痕跡......其實我哋阿媽個代根本無皮秒打走色斑同妊娠紋呢單嘢,佢哋咪又係帶住妊娠紋一樣活得咁開心自在......同埋其實而家好多外國女人都推廣緊自然美同歲月美㗎,生仔都係人生好重大嘅經歷同回憶,如果你想留返妊娠紋,第時比你個仔你個女睇,我相信係好個人選擇,想留或者唔介意留就留妊娠紋啦,唔需要比「女人要完美」審美觀綑綁㗎我覺得......


但話返轉頭,決定去消除妊娠紋,所以去試Perfect Mama Picoway 好唔好,都唔需要比大眾眼光審判話「姿整」或者「徒無謂錢」,因為個身體係我嘅、唔係我老公或者任何人,我拎自己錢去做令自己開心嘅事,無人有資格講嘢㗎!我平時不嬲都好Enjoy Bath time,會買Sabon成套喺浴室去死皮慢慢玩,覺得唯有瞓之前2個鐘先係自己嘅時間,我好鐘意自己成身香噴噴同滑嘟嘟咁入被窩,好鐘意摸下自己手臂(好變態哈哈哈),我老公反而會嫌我成日痴笠笠......


我去試Perfect Mama Picoway 好唔好,係因為想有返個滑落去平滑嘅肚皮,就係咁簡單,因為夏天我都想著返露腰裝呀。


其實產後修身呢我都做得七七八八,唔好計鬆弛曬嘅皮膚,其實生咗半年之後可以有返之前個體重我已經好滿意,雖然人係瘦返,但個肚皮真心係鬆曬又有妊娠紋,無論點運動都拉唔返緊,我已經試過做運動又試過咩都唔做等佢自己收緊返,都唔掂,係時候去試Perfect Mama Picoway 好唔好啦,皮秒激光唔止用落塊面度,其實仲可以用落肚皮度㗎!你哋唔知呢!


我都係第一次用皮秒落肚皮度,個心有啲不安,不過肚皮皮膚厚過塊臉咁多,照常理嚟講應該係無痛又安全嘅,好彩Perfect Mama有得免費試咗Perfect Mama Picoway 好唔好先咋!其實去到嘅準備過程都係大同小異,我對於show肚皮比人睇一啲都無老尷哈哈哈,個個生完都係咁㗎啦!做完評估、清潔、敷麻程序之後就開始打光......嗯,除咗個範圍大咗之外,其實同一般打面係無分別,我又無得坐起身睇住點打,不過的確係無咩痛覺,就係熱熱暖暖好似刺刺哋咁囉,驚痛嘅媽媽們唔洗驚啦......


試Perfect Mama Picoway 好唔好過程入面,個治療師有同我講其實我個case都叫輕微,佢有見過有啲媽媽啲妊娠紋生到連對胸下面都係,要做埋對胸㗎(我諗如果係咁係咪要買2個療程?)個治療師一邊同我做一邊傾下點樣產後修身最有效,好似好經驗豐富喎......


Perfect Mama Picoway究竟點先可以做到去妊娠紋呢?其實就係因為皮秒激光個雙波長,啲光能可以去到有黑色素個層皮膚,咁就可以打散黑色素,對於開刀疤痕嚟講係好有效㗎,可以去除開刀個肚皮受傷之後嘅色素疤,同埋光能可以去到真皮層刺激膠原蛋白同彈力纖維增生,有咁多唔平整嘅妊娠紋,都係因為膠原蛋白流失同彈力纖維斷裂,點解?你想像肚皮好似一塊膠布,如果慢慢扯,膠布有時間延伸就未必會斷開,但快速一扯,膠布好多位一定會穿洞,其實個我哋個肚皮都係一樣情況,個肚愈嚟愈大就易皮膚撕裂㗎啦!


Perfect Mama Picoway 好唔好?其實岩岩做完當然唔會立即有效果睇到,淨係會feel到個肚好熱、紅紅哋咁,會有少少冤冤哋感覺但唔痛嘅,同埋泛紅其實都好快就褪曬無事,不過我一路準備離開Perfect Mama一路諗,除咗打走妊娠紋同肚皮色素沉澱之外會唔會都減到肥呢哈哈哈,如果可以用熱光溶咁啲肚腩脂肪就好啦LOL!女人果然就係咁得一想二呀!


Perfect Mama Picoway 好唔好對某啲媽媽嚟講可能都係其次,最緊要睇Perfect Mama呢間嘢究竟hardsell無,係咪呢?因為我知身邊好多媽媽怕比人捉住hardsell足2個鐘,所以facial plan最後1次點都唔會去埋。其實我就介乎中間啦,又唔會話好驚hardsell但無hardsell當然係最好啦!Perfect Mama其實都還好嘅,Perfect Mama Picoway 好唔好就要過多一段時間先可以睇到,不過我鐘意佢哋差唔多全部員工都係媽媽級數,無論邊個都可以講幾句生仔同湊仔經,好明白產後究竟有幾多嘢要執返,所以做落傾落都舒服好多、都好岩傾,可能因為岩傾啦最後都係無好hardsell,當然就有問話感覺點呀會唔會考慮join plan(因為都唔係特別平呀)但我答話睇下返去效果點先啦嘅時候都唔會糾纏,跟住我就無事一身輕咁走咗LOL!


小總結:Perfect Mama Picoway 好唔好?

我覺得對我嚟講Perfect Mama Picoway係有用嘅!因為我見到妊娠紋紋淡咗同埋妊娠紋紋間距的而且確係收窄咗,諗住下個月去買Plan順便做埋第2次療程,堅持是勝利之母,我用過曬磨砂、搽Bio oil同椰子油、按摩、敷lotion咁多種方法都無用,妊娠紋應該唔係做普通表面功夫可以搞得掂,我希望做完第一個療程啲紋可以整走7至8成啦!想整走妊娠紋嘅媽媽可以睇呢度:Picoway Resolve 去妊娠紋療程免費體驗

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论