Emma
Emma

HI THIS IS EMMA

【生髮中心邊間好?】髮神F8生髮 vs 髮再生,2萬8 vs 2千8!究竟兩間啲療程包D咩?

生髮中心邊間好?講開生髮中心邊間好,髮再生同埋F8生髮肯定榜上有名,我諗呢兩間生髮中心只要有脫髮問題嘅男女都一定識(或者仲試過添),而我每次上網發post問生髮中心邊間好同有咩生髮中心推薦,都一定會被人當我係脫髮中年男,所以我呢度利申咗先—我係由生完仔開始脫髮加劇嘅媽媽一名!唔該你哋唔好再叫我直接鏟平頭同剃光頭啦LOL


老老實實啦因為我都唔係試咗好多間生髮中心,只係試生髮再生(因為佢廣告真係打得好勁,日日返工夜工都係哋鐵見到),之後連錢都唔要,就轉場去咗髮神即係Perfect Hair,不過我覺得我講F8生髮會更多人識LOL


為免大家覺得我呢個阿媽口水多多,我整咗個表儘量比較一下:

生髮中心邊間好?我講咗髮再生先,因為我第一間都係試佢。


生髮中心邊間好?我講咗髮再生先,因為我第一間都係試佢。

我諗佢都係香港最出名嘅生髮中心?(賣廣告賣到洗曬版)個陣我病急亂投醫,所以淨係大概知道價錢同做幾耐嘅情況之下就去咗......絲打、巴打,實在唔係我唔做功課,唔好噴我,係網上有功課比我做先得㗎!唔知點解除咗髮神之外(不過佢哋都無完全講實,等陣我會講有咩隱藏收費),間間生髮中心都咁神秘,全部都話天然、中藥、草本止脫生髮活髮,有時真係懷疑入面係咪5個人圍住你灑聖水喺個頭度作法......


我的髮再生親測真人經歷

滴頭皮精華

作為曾經比咗兩萬幾買咗30次生髮療程+洗頭水+滴頭皮精華+10次深層清潔嘅求髮者,我覺得我都幾有say,而家好多少女中女都有脫髮問題,而我呢就係本身遺傳頭髮好薄、分界線好禿,生完仔之後更加慘不忍目......把心一橫想解決脫髮問題。咁諗住搵間出名啲嘅生髮中心做咗免費頭皮檢測先啦,Join唔Join療程再睇(我諗好多人都有呢個諗法),咁其實去到做頭皮檢測都無咩嘢,就係佢講到我頭皮下秒就會爆炸咁,其實我只不過有2粒頭瘡同脫髮下話?佢話我係產後脫髮+脂溢性脫髮,兩樣加埋呢非常惡搞,因為關荷爾蒙事,所以淨係買10次8次肯定搞唔掂,無嘢睇㗎......我本身係打算買療程嘅,但一聽到一口氣要買30次我都打咗個突!我無心理準備要比二萬幾出嚟喎,我預咗萬幾咋喎......


深層清潔只包10次,其他另購唔該!


生髮中心邊間好?邊間平過邊間?好多人話點解我咁傻花咗兩萬幾呀,我邊邊邊個親戚呢花咗七千幾就有xx次療程仲有返薄薄一層頭髮添......我想話,上到去生髮中心個個氛圍真係好難唔買,而我係個啲唔識講嘢、有尷尬症嘅人。你都唔知髮再生啲人講嘢都幾強硬,佢問我如果我無諗住改善脫髮問題點解要上嚟?咁我的確係做咗佢哋個免費頭皮檢測......個頭皮檢測測到我啲髮根毛囊有好多油脂堵塞、每個毛囊得1、2條頭髮仲有頭瘡,佢哋話有細菌感染呀,唔即刻深層清潔唔得,總之講到我好似由頭頂開始變zombie咁......咁我個時諗其實應該間間生髮中心療程包嘅嘢都差唔多,咁佢呢間又好多明星代言......於是我都買咗,而且絲打巴打們注意注意注意!深層清潔淨係包10次,但成個療程呢就30次,係呀,之後深層清潔plan係要另買㗎,同埋佢要你買洗頭水同滴頭皮精華,個度都成千蚊......於是就開始咗我嘅惡夢啦!


「髮再生」愈做,我頭髮甩得愈多......


雖然無一間生髮中心會開宗明義講明究竟同你做咩,但髮再生係真係好多名目,我覺得亦都可能因為實在搞太多嘢、扯嚟扯去,或者啲中藥液呀生髮液呀堵塞咗毛孔所以我頭髮愈甩就甩多,唔好再問我有無生髮效果啦!我唔比佢哋搞到禿頭都謝天謝地,總之做髮再生呢幾個月,我差唔多日日都唔開心,又驚上去做完之後會甩更多頭髮,比佢哋搞到就抑鬱咁滯、而且覺得比人呃錢成個人都好躁,係咁怪自己蠢,總之心情上好難受好難受,仲要強顏歡笑湊細路,好多時都好想入廁所喊......


如果唔知髮再生療程係做咩,其實每次上去就係頭皮檢測、焗頭(納米健髮儀)、微電流髮叉、噴中藥、照燈(唔係軟激光係咩電波儀)。佢哋話我係脂溢性脫髮,所以每次去做之前都會深層清潔個頭先......好多人問其實點解我會繼續做?其實係每次做完之後頭皮檢查又真係見到好似洗走咗油脂,啲髮根呀毛囊呀乾淨咗好多咁(之後有人同我講其實普通洗頭都有咁嘅效果喎)......我問點解會甩頭髮愈嚟愈多,佢哋話係頭皮排緊毒喎......



最後真係頂唔順,錢都唔要就轉咗場!


生髮中心邊間好我就唔知,邊間唔岩我做就知......畢竟每個人頭皮同脫髮原因都唔一樣,我唔work,可能你work!Anyway,我最嬲嘅係明明個咩中藥天然草本生髮療程對我無用,點解每次上去都要講大話話wow頭髮真係生返出嚟呀、跟住淨係識叫我再買深層清潔療程呢?我比咁多錢係上嚟解決問題唔係幫你哋交租......老公都話我甩髮愈嚟愈多,最後我太嬲又驚甩得仲甘所以放棄無去......之後我就對咩天然、草本、中醫生髮所有嘢都好抗拒,我覺得太溫和對我根本唔work…...反其道而行,第二次我就揀咗間全科學嘅,就係髮神個F8生髮,佢哋係用醫療級軟激光。


我唔信中草醫生髮 ,專揀間科學生髮嘅!


髮神F8生髮其實都唔係做咗好多次,大概4次,但真係有嘢睇到....我心情有少少激動所以就打咗篇長文發帖,一嚟想告誡大家搵生髮中心小心比人呃、二嚟就係覺得搵到岩自己嘅生髮療程啦,比產後脫髮嘅姊妹參考下。F8生髮療程睇落去平到可疑,但其實上去你就知,除咗軟激光部生髮機,其他嘢都唔包,所以其實個價錢又好合理嘅,個勁抵價錢都係引人上去,上咗去之後唔係Hea你個啲,總之價錢正常啦唔係騎呢古怪嘢,同埋都明碼實價嘅。咁F8生髮係做咩?深層清潔、導入淨化精華同照軟激光,仲可以加埋注氧同照燈嘅。至於洗頭水同生髮水、頭皮精華個啲就無叫我買,我都唔知佢哋有無賣㗎......做咗4次,頭髮明顯甩少咗、同埋分界線中間見到有新嘅小絨毛生出嚟,我已經好滿足啦。



髮神F8生髮都有「隱藏收費」......


本身我以為2888呢個價錢係全包,結果證實我真係太年輕太天真......上到去先知原來淨化精華同深層清潔係要另買㗎!個下其實都有少少......又嚟?不過佢計埋深層清潔同淨化精華個價錢其實都唔貴,總之比髮再生真係平得多多聲,所以我都買咗10次療程試試先,一嚟其實當嚟深層清潔比人洗頭都抵、二嚟就係唔洗一口氣買N多次,我個心都定好多。


之後我同有個有做開生髮療程嘅親戚傾返邊間生髮中心好,佢話其實間間生髮中心嘅深層清潔同精華都係另買㗎啦,好少唔係另買㗎喎......其實邊可能有宣傳價錢咁平,人工都賺唔返啦?我細心一諗都係呢個道理,都係宣傳策略嚟㗎者,咁樣諗個心就無咁介意囉,因為我見過鬼真係怕黑,唔想再比人呃錢呃心機!


講咗咁多生髮中心好唔好,同推薦邊間之後,不如等我講下近況啦,有圖有真相,而家髮界線有小小絨毛生返出嚟,我諗過多大概2星期就會有淺淺一層頭髮,而家我連洗頭都唔敢太大力(我油頭又唔可以超過3日唔洗),我深切明白一個道理:生髮唔可以靠天然山草藥、無醫學報證據全程靠估!軟激光係好多國家都用緊嚟生髮㗎,泰國仲計劃緊將佢正名成為官方認證嘅有效生髮方案添......又或者我個頭唔受中藥、淨係受科學啦!其他人如果用中藥療程生髮有效,都歡迎分享呀!


我篇髮再生 vs 髮神F8生髮嘅Report就到呢度,有咩問題PM我啦,知無不言呀!幫到脫髮友就最好!


有興趣試F8生髮既朋友仔,我擺咗條Link喺度,你哋自己去研究下:

髮神Perfect Hair F8生髮療程

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论