Emma
Emma

HI THIS IS EMMA

Perfect Mama R6去眼袋好唔好?媽媽級親試療程,做完3次老公叫我唔好再做?

眼袋大過手袋真係唔係辦法,前排試左Perfect Mama R6去眼袋療程,想知Perfect Mama R6好唔好?就繼續睇落去!

點解我要去做Perfect Mama R6去眼袋療程?自從生完bb之後,日日無教好訓,晚晚起身餵夜奶,人地話坐完月一個月,產後媽媽會精神好多,但我就正正相反,因為休息得唔夠,眼袋、黑眼圈統統跑出來,而且下眼皮腫到好似被人打咁,次次出親街我都要用化妝品左遮遮右遮遮,但咁落去都唔係一個辦法…呢個時侯有個朋友推薦左一間專for產後媽媽做facial既美容公司比我,就係Perfect Mama,針對性咁解決產後媽媽唔同皮膚問題,因為講到明專做媽媽客,感覺比其他美容院好d,朋友推薦我去做Perfect Mama R6去眼袋療程,當然我第一次聽到Perfect Mama呢個名,都會擔心Perfect Mama R6 好唔好,所以我就答返朋友話考慮下先算。

當晚我就上網search下Perfect Mama R6去眼袋療程好唔好,我見到好多媽媽係討論區都有講起Perfect Mama R6好唔好,事實上好多媽媽做完都留言話療程好work,做完之後明顯黑眼圈同眼袋都減淡好多,個個講到咁掂,我都心郁郁想試下Perfect Mama R6好唔好。講真,生完bb之後,我唔係無試過買貴眼霜,一枝眼霜唔係平架,都成$600-$700,計計埋埋我都用左幾千蚊買眼霜,但係都係無咩用,眼袋依然咁大個,就快跌落下巴。而眼袋大真係好影響儀容,就算化完妝望落都好似無咩精神咁,無理神氣,試下出出下街,有個無見好耐既舊同事問我老公係咪我細佬,嘩個下我真係內心受一千下重擊,大佬我老公大我成6年架,我有咁老咩?所以思前想後,我考慮幾日,之後都係決定去試下Perfect Mama R6好唔好,反正而家有得免費體驗,就算試完唔適合,都可以唔join package姐!

想討論Perfect Mama R6去眼袋療程好唔好,就要講返我當日上去試做既過程,可能因為Perfect Mama係一間專做產後媽媽既美容公司,所以一上到去,所有員工比我既感覺都好親切,有種自己人既感覺,同埋有d staff本身都係媽媽級,傾起上來好開心,比到我大個relax既氣氛,初步Perfect Mama比我感覺都幾好。另外想講幫我登記既員工手腳好利落,好快手就差唔多15分鐘法搞好手續叫我入房。


見美容顧問既過程都令我感覺幾舒緩,當我問到Perfect Mama R6好唔好既時侯,美容顧問笑笑口,好似閒話家常咁同我傾計,顧問首先幫我做個皮膚分析,同我講解返我眼部有咩問題需要改善,同埋我既眼袋屬於咩類型。之後就開始詳細解釋Perfect Mama R6去眼袋療程當中所運用到原理係咩。原來Perfect Mama R6去眼袋療程運用左3種RF射頻技術,可以滲透唔同既皮膚層,最重要係即時見效,而且無入侵性,唔洗擔心皮膚會有傷口要恢覆期!顧問對我所有問題都係有問必答,加埋態度好親切好有禮貌,成個諮詢過程我都幾愉快!


不過要知Perfect Mama R6去眼袋療程好唔好,都係要根據返實際效果既,到真係開始試做機既時侯,治療師特登係做療程之前,比塊鏡我照一照個樣,話之後做完會明顯有唔同wo,講到咁神奇,都唔知係真定假既…不過點都要讚治療師手勢好好,攤係張床個時,我係完全無感覺到唔舒服,治療師用機頭一下又一下咁按摩我眼周皮膚,我只係feel到有少少熱熱地感覺,但又唔會話整到我痛咁,而且我攤係度,有幾下仲差少少訓著左。

之後最神奇既事情就發生!!做機之前我問治療師Perfect Mama R6去眼袋療程好唔好,做完療程之後佢比塊鏡我照,嘩,我對眼出現返呀!下眼皮明顯無之前咁腫,而且黑眼圈都淡返少少,只係做完一次已經有呢個效果,實在太神奇,唔怪之得美容顧問寫包單話只需做一次Perfect Mama R6去眼袋療程,就會知Perfect Mama R6好唔好,原來佢無講大話架!

由於Perfect Mama R6去眼袋療程療程效果太好,加埋而家有優惠,做10次都只係需要$1888,真係cp值幾高,所以我最後都join左package,但我覺得絕對物超所值,而家買眼霜閑閑地都要成600$、700$,買完仲要唔知有無用,不如交比專業人士負責仲好過啦!做完3次之後,眼袋已經消得7788,老公都話呢個療程好神奇,講笑話反正無乜眼袋都唔洗再做啦,不過我又點會理佢呀,當然要做足10次Perfect Mama R6去眼袋療程,先有最佳效果啦!


所以同我一樣有產後大眼袋問題既女仔,其實我都幾推薦大家去試下做Perfect Mama R6去眼袋療程療程,一定唔會令你地後悔,加埋而家都仲有得做免費體驗,快d上去試下啦,真係唔洗問我Perfect Mama R6好唔好,試完你地一定唔會後悔架!

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论