Emma
Emma

HI THIS IS EMMA

解救萬年石頭瘡!New Beauty暗瘡療程好唔好?幫我重拾自信兼拯救人生!

一click入來,唔好覺得我題目好誇張,New Beauty真係幫我重拾自信兼拯救人生,千真萬確無吹水架,想知New Beauty暗瘡療程好唔好?同埋點解我會去New Beauty做暗瘡分手療程?就繼續loop落去啦!


係我講New Beauty暗瘡分手療程好唔好之前,我都想講下點解去試New Beauty暗瘡療程好唔好。由細到大我皮膚質素都唔算差,人人羨慕既中性皮膚,基本上求其搽少少保濕面霜,皮膚已經好足夠,甚至有時懶起上來咩都唔搽都ok。但自從踏入社會成為一個「返工狗」之後,可能工作壓力大,加埋食無定時,係我grad左之後第一年,塊面前所未有咁爆左一大堆暗瘡,分別係我下巴兩邊面頰,情況就好似火山爆發一樣,真係嚇死人,因為咁我仲係屋企偷偷地喊左幾次。點解我要去試講New Beauty暗瘡分手療程好唔好?而唔去睇中醫、西醫去醫暗瘡?首先中醫我係唔會考慮,因為我太怕飲苦既野,飲中藥我應該會嘔,至於皮膚科醫生我係有去過,但佢一見到我塊面就診斷我係嚴重既石頭瘡,建議我要食一段時間抗生素,一聽到我就嚇到死,食西藥好傷身架嘛,我真係唔想囉…

暗瘡大爆發

呢個情況之下,我好朋友見到咁愁,就推薦我去試下New Beauty暗瘡療程好唔好。第一下我聽到New Beauty只係想像到豐胸,真係唔知有得暗瘡分手療程,我仲以為我朋友吹水呃我,點知佢勁認真咁同我講New Beauty暗瘡療程好有用。原來佢前排爆瘡,最後靠New Beauty暗瘡分手療程整返好塊面!我見佢個樣咁認真,唔似講笑呀,之後我都上網自己search下New Beauty暗瘡療程好唔好,結果彈出來居然絕大部分都係好評,大讚New Beauty暗瘡分手療程好有效。加埋我係YouTube search New Beauty暗瘡好唔好,有好多KOL、明星試做完New Beauty暗瘡療程既影片,睇完佢地做完前後對比圖片,簡直係化腐朽為神奇,個個爛面都秒變白滑女神。


睇影片睇到我心郁郁,我再研究埋New Beauty暗瘡分手療程原理,原來佢係從肌底改善皮膚質素,仲可以溶解黑頭、粉刺、暗瘡,仲可以清走啲壓力瘡,最重要療程係採用非入侵性的儀器,過程中無痛無創,十分安全,又唔洗食藥打針,非常適合我呢d中意自然咁去暗瘡既人,同埋New Beauty暗瘡分手療程唔會傷皮膚!思前想後,都覺得New Beauty暗瘡分手療程幾好,加埋New Beauty而家有得免費體驗,成件事好吸引,所以我決定親自去試下New Beauty暗瘡好唔好。


相信好多人都想知New Beauty暗瘡好唔好、New Beauty會唔會好hardsell,同埋New Beauty暗瘡分手療程有無效。分享返我當日上去試做New Beauty暗瘡分手療程比大家參考,所有staff都好有禮貌好專業,做野又快手,會根據返我皮膚情況比返建議我,但過程唔會令我覺得好bad feeling,feel到佢地係實話實說,真心想比意見我。


另外,New Beauty暗瘡療程好唔好?其實治療師同美容顧問都佔好要角色。美容顧問接見我個時,有幫我做一個好詳細既皮膚分析,解釋返我係油脂線過於活躍,分泌過多油脂搞到毛孔塞住,所以狂生暗瘡,最重要係做到水油平衡,同埋消炎殺菌,咁皮膚暗瘡就會得到大大改善,而美容顧問話以我既情況,只需要做6-7次New Beauty暗瘡療程,皮膚就會好返好多。New Beauty美容顧問有問必答,加埋解釋得好詳細,令我係進行療程之前安心好多!所以問我New Beauty暗瘡療程好唔好?你地真係同美容顧問傾完計就知New Beauty有幾好啦!


除此之外,問我New Beauty暗瘡療程好唔好既朋友仔,我想答你地New Beauty治療師手勢都係100分!知我係第一次做,每個steps都有同我講清楚,首先New Beauty治療師幫我做深層清潔,用把好似槍嘅野係我塊面吸吓吸吓,係會有少少拉扯感覺,但就唔痛嘅,之後比我望返吸完既污糟水,又黃又多油,完全feel到我塊面有幾dirty!做完呢個步驟,New Beauty治療師就導入返精華係我塊面,幫我消炎同穩定返皮膚。整個New Beauty暗瘡分手療程都好好,令我覺得好舒服!

而家so far我做左4次New Beauty暗瘡分手療程,對於New Beauty去暗瘡好唔好?我真係好滿意,皮膚出油量真係大大減少左,另外面上既粉刺、油脂粒都消失得七七八八,至於最困擾既石頭瘡,都無之前咁紅腫啦,細粒返好多!見到呢個效果真係好開心,我相信做整個New Beauty暗瘡分手療程之後,就可以同石頭瘡講bye bye啦!

皮膚改善左好多

所以同我一樣突然爆瘡既女仔們,第一下唔洗食藥既,始終藥物傷身呀嘛,不如嘗試下New Beauty暗瘡分手療好唔好先啦,而家仲有免費體驗既優惠,上網登記試做完,就會知我點解話New Beauty去暗瘡咁好架啦!唔好錯過啦!

立即登記免費體驗暗瘡分手療程


CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论