Ella
Ella

嗨!

產後媽媽必試?!Perfect Mama Picocure 去斑好唔好?Click入嚟你就知!

唔知各位媽媽會唔會生完BB之後,有荷爾蒙斑嘅問題呢?如果有嘅話,今次我就想同大家介紹Perfect Mama Picocure去斑療程,我只係做咗幾次,已經覺得面上啲色斑退咗好多!自從有朋友知我去咗Perfect Mama做Picocure去斑療程,都有唔少朋友問我Perfect Mama Picocure去斑好唔好,今次就決定同大家分享一下,我去Perfect Mama做Picocure去斑療程嘅體驗,睇下究竟好唔好啦!


Perfect Mama Picocure去斑療程好唔好嘅關鍵,當然係可唔可以成功去斑啦!好多媽媽本身未生BB之前,塊面好白滑冇乜斑,點知生完小朋友之後,塊面就爆咗啲細細粒粒嘅色斑,我就係其中一份子啦!本身我生咗幾粒斑都唔太為意,但係慢慢發現啲斑越嚟越大粒,仲變得好顯眼,就嚟連遮瑕膏都遮唔住!


不過荷爾蒙斑又真係幾難搞,我有個媽媽級朋友都係生完BB就爆曬荷爾蒙斑,點知最近見佢皮光肉滑,原來佢就係做咗Perfect Mama Picocure去斑療程,我問佢Perfect Mama Picocure去斑療程好唔好,佢又唔直接答我,淨係話效果好好,叫我試過就知好唔好。為咗唔想啲色斑越嚟越嚴重,我都決定去試試Perfect Mama Picocure去斑療程,睇吓係唔係真係效果咁好!


我三個月之前就第一次去做Perfect Mama Picocure去斑療程,單純諗住試吓Perfect Mama Picocure去斑療程好唔好。第一次去Perfect Mama,我覺得佢地都幾professional,好多儀器上嘅原理、用法、注意事項都講得好詳細,我聽完都覺得好安心!加上係做Perfect Mama Picocure去斑療程之前,治療程幫我做咗個皮膚分析,唔單止指出咗我有咩皮膚問題,連一啲潛在未發出嚟嘅色斑都睇到,呢一點真係好正!


想知Perfect Mama Picocure去斑療程好唔好?睇埋落去就知!我第一次試做Perfect Mama Picocure去斑療程個陣,已經覺得好神奇!因為成個療程真係一啲都唔痛!Perfect Mama嘅治療師幫我用部機打走面上啲荷爾蒙斑個陣,我原本以為會好痛,但真係冇咩感覺,最多都係有人用手指輕輕力打面咁,係我做過嘅打斑療程入面,Perfect Mama Picocure去斑療程係最冇痛感嘅一個!


可能有人覺得,打斑個陣要越痛先越有效果,但絕對唔係咁!Perfect Mama Picocure去斑療程效果好唔好?我就覺得very good!雖然啱啱打完個陣,同未打冇乜分別,但係隨住新陳代謝將色斑黑色素排走,皮膚就會越嚟越靚!好似我咁,一打完個陣,覺得面色亮白咗,毛孔都細緻咗,不過啲荷爾蒙斑就仲係到,但過咗幾日之後,我就發現顴骨對落嘅荷爾蒙斑淡咗一半,真係令我好驚喜!


有啲朋友知我去咗打斑,都有問我Perfect Mama Picocure去斑療程好唔好。估唔到Perfect Mama可以將我啲荷爾蒙斑減淡咗一半!我見到Perfect Mama Picocure去斑療程個效果咁好,我都即刻去Join返個Plan,實際幾多錢我就唔講啦,不過成個Plan就一共6次,而家我打咗4次,其實啲荷爾蒙斑已經退得七七八八,不過因為有啲斑仲係深層未浮出嚟,所以都要打埋淨底個2次,先可以徹底去斑!


做咗幾次Perfect Mama Picocure去斑療程,你問我好唔好,我就覺得唔錯啦!不但可以減淡到色斑,過程仲完全唔痛添!而且越做得多次數,皮膚嘅毛孔都細緻咗好多!真係好啱生完BB之後出咗好多荷爾蒙斑嘅產後媽媽,Perfect Mama Picocure去斑療程真係產後媽媽必試嘅療程!


禁入嚟登記啦


CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论