Ella
Ella

嗨!

【New Beauty 暗瘡分手好唔好?】影完相磨皮,比朋友笑我係「美圖秀秀」,我下定決心整好塊面!

講開 New Beauty 暗瘡好唔好,唔知你哋返中學大學嘅時候有無比人Bully…...我最近好似經歷咗一次咁嘅事,我唔知可以同邊個講,因為Bully我嘅就係我班死黨,咁瘀嘅事我又唔會周圍同人講,但係又真係好唔開心......長話短說啦,因為我由中二開始就爆到成面瘡,好極都好唔到,我就係所謂個隻暗瘡肌(唔知大個會唔會好返)所以我每次同其他人影相後必定「磨皮」,咁得我塊面咁爛,我梗係淨係執自己塊面啦,咁順便就會拉大隻眼、拉長個下巴咁,跟住唔知其他人係咪嬲我post相之前淨係執咗自己個樣啦,背後起我花名叫「美圖秀秀」(因為我個名有個秀字),好死唔死比我瞄到我其中一個fd嘅pop up whatsapp欄,知道佢哋肯定偷偷講緊我......我表面上不動聲息,其實我好嬲、好唔開心,我都唔想生到成面暗瘡、我又無做錯事,係個天玩我咋,點解佢哋一啲同情心同良心都無喎,仲要咁叫我......

源起就係咁,唔想再磨皮,就要搵真正「磨皮」神器!


因為我心情好耐都未平復,雖然學生黨無咩錢,我嬲嬲哋都立即上網搵咗幾個清暗瘡嘅療程,其中一個我想試下好唔好就係New Beauty 暗瘡分手療程,其他兩個唔講啦因為我都無揀到。New Beauty 暗瘡分手療程好唔好其實我真係唔太清楚,只不過佢宣傳話一次可以磨皮30-35mm喎!磨皮喎!好似好勁,我做咗之後咪唔洗再開美圖磨皮囉?一開始已經覺得 New Beauty 暗瘡分手可以磨皮好吸引,聽埋各大網友意見統計完之後,果然係 New Beauty 暗瘡分手療程最多人推、亦都最多同病相憐嘅暗瘡肌網友想知道做 New Beauty 暗瘡分手效果好唔好!OK,咁我就犧牲自己塊面幫你哋試下啦LOL


其實去試 New Beauty 暗瘡分手好唔好個日,我雖然條氣仲頂住頂住唔係好順,每次諗起都好嬲(呢段時間我無理佢哋完全無應機),但都已經無之前日日都想大嗌咁嬲。上網預約試New Beauty 暗瘡分手好唔好其實好簡單咋,登記預約都唔洗1分鐘就搞掂,可能因為我見識少又無做過醫美,咩嘢都覺得WOW WOW聲。Anyway講返去做New Beauty 暗瘡分手好唔好個日先,上到去好似五星級酒店咁令嘅New Beauty 分店大堂(我無誇張,佢哋真係有海景大堂同海景房㗎),去前台講完之後好快就有人接待我(呢啲係咪叫顧問),好似叫Macy定Nacy,同我傾咗下好基本嘢,點解我要做呀、有咩問題需要改善、期待有咩效果呀之類,同我解釋下New Beauty 暗瘡分手好唔好,同埋點解咁好之後就可以入房啦,全程都好快好smooth㗎,跟住佢同治療師講咗啲我嘅狀況就交我比治療師。

治療師邊幫我清潔塊面邊話我有好多閉口粉刺,手摸上去feel到好多細突起,尤其係額頭同臉頰兩邊最嚴重(當然亦有好多粒好痛嘅大瘡),佢話呢啲比較嚴重嘅情況去做New Beauty 暗瘡分手好唔好都岩嘅,因為憑自己或出面美容院針清係好難有咩徹底效果......唔知New Beauty 暗瘡分手好唔好,但佢講得好有道理,我之前就係因為出去比街坊美容院針清,挑爛曬我成塊面,塊面勁多勁多傷口,之後唔洗3日全臉毛囊炎,仲慘過針清之前,醫生話我多傷口、塊臉又多細菌(亦都可能係針清工具唔乾淨啦)搞到細菌感染引發毛囊炎喎......爛面爛咗超耐!所以我以後都唔敢比人針清,最多自己擠下膿頭就算!

暗瘡肌暗瘡肌膚

我話係呀所以我先嚟試New Beauty 暗瘡分手好唔好囉,治療師話New Beauty 暗瘡分手雖然會磨皮30-35mm,聽落去好似好刺激好勁,其實過程非常溫和又唔痛,唔係乾磨,全程都有精華滋潤住㗎,唔會feel到痛,好快又輕鬆就磨走咗層多餘老廢死皮,比啲皮膚可以重新抖氣,磨走層不整齊嘅死皮之後,皮膚就會平滑返好多、暗瘡問題都會改善㗎......佢講到咁,你問我當時覺得New Beauty 暗瘡分手好唔好,我梗係覺得好㗎啦,佢講到咁好!


始終都係要做咗先知,因為我就唔係太識醫美技術咩咩盛,亦都係第一次做醫美,只祈求真係可以網上講到New Beauty 暗瘡分手咁好,最低要求係唔好搞衰我塊面呀!其實你問我New Beauty 暗瘡分手好唔好,我覺得好嘅,首先啦,雖然講到磨皮好似好恐怖,但真係一路塊臉都係濕嘅係水磨,同埋仲有唔同大細頭吸吸下,吸走已經出現咗同隱藏嘅膿頭,feel到膿頭版啜走個下真係好爽......治療師姐姐好有心機呀,不時會換大頭細頭幫我清理鼻頭黑頭粉刺,見到大瘡就幫我換下大頭試下吸唔吸得走......雖然我係試做,但係佢都好有心機慢慢做,幫我搵曬全塊臉,我諗支精華水係有軟化角質層功能㗎因為瘡仔閉口粉刺都好容易被啜走......都係個句,真係好爽!唔怪得之我問New Beauty 暗瘡分手好唔好,網友咁多都大讚特讚啦!


我做到一半已經覺得New Beauty 暗瘡分手好好,好想幫個療程同治療師姐姐點讚!姐姐話除咗導出污糟嘢,都會導入淨化精華,咁就做到消炎潔淨同補濕嘅功能,做完之後塊面面層底層都乾淨咗好多,就無咁易生瘡同無咁易焗粉刺啦!


無花無假,我做完之後塊面真係白咗好多好多,白過冰冰呀!我從來無見過自己膚色咁白,原來我啲老廢角質層係咁厚㗎,我之前都唔知,去咗角質層同補夠水之後白咗好多,同時大瘡膿頭都唔見曬、鼻頭黑頭無曬毛孔都細埋......我真係滿意到語無倫次呀!New Beauty 暗瘡分手好唔好?對我嚟講真係好好,我自己係屋企用果酸臉膜做唔到呢個效果㗎!我摸一摸塊臉的確係平滑咗好多(當然唔會完全無曬閉口粉刺啦)好耐都無試過咁平啦!

皮膚明顯改善做好多

我試做完New Beauty 暗瘡分手好唔好已經買咗一個療程,有10次諗住慢慢做,多謝曬當初推薦我去做嘅網友們,希望大家嘅暗瘡肌都可以好返,變返雞蛋咁滑!同埋大家都好關心我嘅友誼,咁......其實朋友呢啲嘢睜隻眼閉隻眼啦,做返普通吃喝朋友囉,不過我覺得自己以後唔會再咁真心對佢哋啦....唉,心已灰,完!有人想知道New Beauty 暗瘡分手好唔好,都可以pm問我問清楚啲,我幫到人就幫,我都想大家都搵到自己嘅「磨皮」神器唔洗再靠美圖apps!

呢度系免費體驗暗瘡分手療程嘅LINK,大家不妨去試下~


CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论