黃牛山人
黃牛山人

分散式出版實踐者 網誌:bchai.cc

宣道同學起來!

「船到痛鶴氣LOI!」

大家立定心志!努力學業,充實自己,聖經訓言常記。《宣道小學校歌》

當此惡勢力橫行嘅時間,等我地嚟重溫一個小學時學過嘅聖經故事,充實下自己啦。老老實實,學校就嚟連呢啲聖經故仔都俾人禁埋,冇得聽㗎喇。

話說有位古時有個巴比倫王名叫尼布甲尼撒,係一個好巴閉嘅王帝。有幾巴閉?有次佢叫人幫自己整咗個成八層樓咁高嘅巨大黃金像,然後叫齊政府入面啲奴才包括首長、太監、信差、司局長、議員、師爺、各級官員等等出嚟,可能都包括埋啲宗教領袖同老師呀果啲啦,總之要冚世界一聽到国歌奏起就立即要俯伏向金像下跪以表忠誠,同而家見到枝咁核突嘅乜乜旗要立正差唔多啦。佢仲立左條宇宙大法,任何人如果唔跪,就要掟落火坑,「依法」懲處咁話。

大帝一吹雞,全人類跪低;點知但以理有三個 friend 偏偏好硬頸唔肯跪,挺直腰骨楝喺度,因為佢地只會向自己所相信嘅神下跪咁話。呢個時候有啲藍絲家長就爭住走出嚟篤灰,同大帝講:「吾王萬歲!我王講過話一聽見国歌響起,無論做緊乜都要向住你個金像跪低,凡唔肯跪嘅就要動用宇宙大法定罪;偏偏有幾個猶大人唔放吾王喺眼內,死都唔肯跪喎!嗱,就係佢地三個!夠膽唔聽你枝笛,唔信你果套,簡直當你冇到!一定要將佢地依法處置,掟落火坑,殺一儆百!」

大帝知道後梗係嬲到震,竟然有人膽敢挑戰祖国嘅權威?於是叫咗佢地三個人嚟再問一次:「你地究竟跪唔跪?最後機會。如果死都唔聽話,唔好怪我掟你地落火坑咧。」點知呢三條友竟然仲寸寸貢咁答:「我地做乜要答你呢啲廢問題?你鍾意點樣由得你,就算你掟我地落火坑,我地嘅神都會救番我哋出嚟。」

「但係就算我地嘅神唔嚟救我地,你都應該知道,我地唔會跟住你指鹿為馬,亦都唔會聽你枝笛!慳啲啦你!」

大帝見佢地唔合作,仲咁寸咀,嬲到震啦顏面何存呀?於是佢叫人將個火坑加熱多七倍,驚死燒佢地唔死,然後綁起呢三個唔識時務嘅真猶大人再踢入火坑。呢個時候奇怪嘅事發生左,就係佢地三個竟然燒唔著(?!),個火坑裡面仲好似有第四個人喺度同佢地遊花園,唔通係天使嚟?!大帝走近個火坑望望下,覺得唔對路,始終佢都驚天堂唔留位俾佢㗎嘛!於是佢叫返果三個真猶大人出嚟,仲轉駄話佢地三個嘅神先係真正嘅神添。

呢個故事教訓我地,現實中雖然果啲唔信神嘅人好多時都作威作福,但做人都應該要俾啲腰骨,有果句講果句,堅持唔好做果啲違背良心嘅事表忠。就算面對要俾人踢落火坑嘅下場,都唔應該為咗生存而輕易放棄做人嘅原則同尊嚴,指鹿為馬。

各位宣道嘅同學仔,師長講嘅故仔真係有啲道理㗎。

故事來源:但以理書第三章

要求教育局撤回取消教師註冊決定

教協眾籌幫被釘牌教師司法覆核


CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论