黃牛山人
黃牛山人

分散式出版實踐者 網誌:bchai.cc

勉強點會有幸福

(寫於 2018 年,當時香港民族黨被取締。今天回望,只有更深刻。)

(當時仲係一個暗角七警及朱經緯可以入到罪嘅年代。文中伸縮警棍呢個梗便來自朱經緯案)


陳浩天單嘢,我係咁樣解讀嘅。

++++++

男女感情漸淡,因為個女嘅太專制,控制慾又強⋯⋯有錢就係任性果種。個男仔頂唔順,嗌分手。

「講乜手都好,但呢兩個字萬萬唔可以講出口!」女仔咁話。

「咁你可唔可以咪管住晒,我嘅生活自己話事先?」

「可以,但係要按部就班咁開放囉。」

於是大家試行一段時間,但係個男仔出街嘅時間表,係由女仔話事嘅。電腦,要好誠實咁喺個女仔監督下使用;食飯,ABC餐三個選項,個女仔定嘅。銀行戶口都唔俾開,要用聯名果個;啲錢點洗?唔洗講,梗係都由個女仔話事啦,但佢攞晒去買佢親戚公司出品嘅山塞名牌袋。

咁樣,係可以行屍走肉咁生存到嘅,但唔係個男仔理想中嘅生活囉。

「又話可以傾嘅?」

「可以呀!」

於是個女仔搵埋班姊妹團嚟,同個男仔當面理論。男仔一咀難敵眾口,唔夠票。

「我嚟搵啲兄弟嚟一齊傾!咁先可以代表到我嘅意見!」

「你邊有兄弟呀?」女仔陰陰咀笑。「俾我 DQ 晒咧!」

男仔終於諗通左:「你從第一日開始就喺度昆我,根本冇打算俾我過真正自由嘅生活。其實你褒陸劇,我睇netflix。興趣唔同,品味唔同,溝通嘅語言都唔同。價值觀,我同你更根本唔喺同一層次。何必勉強呢?我覺得分手係解脫嘅唯一出路嚟。」

「你大錯特錯!我地係天生一對。」女仔激列地爭辯。「我嘅前世同我報過夢,話你係我嘅前世!我地係命中註定!」

個男人覺得佢都痴線嘅,拎轉頭就想撇。個女仔死拉住佢唔放。「你邊度都唔去得!你自古以來就係屬於我嘅!」

男仔忍無可忍,舉手便想兜巴扯埋去,但係手舉到半空,女仔大喝:「你敢?!打女人呀?」男仔呆左一呆之際,個女仔唔知幾時手上已多左碌伸縮棍,兜嘢仆左落個男仔個頭度,佢登時好似東方昇咁頭破血流。

「你郁手打我?仲用武器!」

「我隻手唔夠長啫,呢件係工具。工具呀!」個女子雙眼圓瞪,理直氣壯。「先撩者賤,打死無怨呀!而且碌棍係我阿爺俾我用嚟專打小人嘅!」

個男仔無計可施,對面又有十幾億⋯⋯身家嘅姊妹團坐鎮,唯有屈服,等候個女仔宣判⋯⋯宣佈婚期。


做男人做都咁都夠失敗咯。就喺Bachelor Dinner 果晚,佢有個老死 ABC 聽完佢嘅遭遇,好同情咁搭一搭佢膊頭話:”I know that feeling, brother!" 個 ABC 打算同佢做個婚前回憶錄,喺佢進入婚姻嘅牢籠之前,將佢嘅心路歷程喺牆外嘅 Facebook 些牙下出嚟。就喺佢地入左房準備⋯⋯錄影果陣,出面突然傳出班姊妹叫囂嘅聲音。原來,間屋嘅房東又係個女仔嚟,佢真係財雄勢大呀!

「ABC,你咁樣做,攪亂我地場婚禮,傷害晒我全班姊妹嘅感情!我要重新檢討仲租唔租間屋俾你住!你躝番老美啦,外國勢力!」

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论