DuncanLau
DuncanLau

岀生及成長於香港,旅居加拿大25年後回流。兩地生活文化的差異與衝擊,一邊是多元文化,一邊是中西匯集,從一邊看過去另一邊,算是多重國際視野。

水土不服

今時今日,重有人講「水土不服」真係令人O咀!佢係咪响古代跳到嚟現代?

真係唔肯定以前响邊度聽過人講水土不服,應該係六十年代啲偷渡潮,有啲甚麼親戚鄕里成功偷渡到香港,一些老人家便整個唔知乜嘢飲料,據說能克服水土不服。奇怪,去澳門,或者响澳門返嚟又唔使嘅,我只慶幸我唔駛飲!

人人期望的疫苗 Photo by Daniel Schludi on Unsplash

後來慢慢冇人再提,到自己出國留學,亦冇人教路要食乜嘢去克服。我哋個輩係食漢堡包大嘅,麥當勞殺入香港,瞬息間改變咗飮食文化。如果有人話我去到外國要日日捱漢堡包薯條,我絕不會覺得是乜嘢憾事。反而見到嘅呃鬼佬的唐餐館,乜嘢雜碎,重唔開胃。

而慢慢大家都有啲錢,鍾意去旅行,加上航空技術越嚟越改良,試過有英國樂隊响廿四小時內,連續响三個洲(歐、非,北美)舉行三場演唱會,都算誇張。而普通人四處漂流,四海為家咁滯,都係等閒事。所以而家重提水土不服,真係食古不化。

之但係,佢係因為疫苗注射嘅疑慮而出此言。咁就更加好笑,可能佢覺得疫苗就好似維他命丸咁,喺製造出嚟,所以中國造嘅就可能有人參靈芝等成份,特別適合番中國人。鬼佬嗰啲就係外國嘅材料,唔啱中國人胃口。即喺疫苗點嚟都唔知,真係難以置信。

疫苗的原理 Photo: lipotype.com

疫苗其實由原本細菌度嚟,通常喺淨化咗,唔會有咁大殺傷力,响實驗室內調校份量,經過無數試驗,最後至用喺人度。佢個作用就喺等你嘅抗疫系統接觸呢隻病毒,產生抗體,而且認住佢,下次有真嘅病毒入侵,就識得應付。呢個喺疫苗嘅基本原理,唔同藥廠有唔同技術,發展方法亦有不同。今次因為喺全球性,茲事體大,有好幾間藥廠出手,而家大家爭拗,其實主要喺大家對邊間嘅藥信任高啲,而副作用亦會因人而異,但絕對同水土不服無關!

事實上,訂購國貨最大嘅買家喺巴西,如果真喺會水土不服,咁佢地咪好大鑊?

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论