竜心改組人民網絡政府cDGHGov
竜心改組人民網絡政府cDGHGov

438 8964 71 81 101 雙十 2000000加速世界竜心革命Make Dragon Great Again改組黨派c(hange) 三元論 共愛主義 政亭風 領袖 酸肩 DraGonHeartGo龍心前進 5理係邊撚個,共產黨都照屌 𣎴光復宇宙,銀河革命。太陽獨立,唯一希望。人類自強,地球獨立。超越香港,革新時代。和平友愛,共創未來。新冷戰 不結盟運動𣎴

共蟹 丁蟹

[大時代01]

丁蟹:方進新不斷問丁蟹「我點得罪你呀」,丁蟹不斷講「你心知肚明」。

共蟹:說不出你有什麼問題,便硬塞一句「你心知肚明」、「你別有用心」,便當判了罪。

丁蟹:你係咪神經錯亂呀?屋企父慈子孝,你咁都要走咗去。

共蟹:你係咪神經錯亂呀?國家咁興旺,放咁多自由行落嚟,你哋唔感恩,仲要話搞獨立?

[大時代02]

玲姐(HK):我唔鍾意你架,你畀我走啦。

丁蟹:好啦好啦,我投降啦......我哋結婚啦!

共蟹:好啦好啦,我投降啦......我哋融合啦!

丁蟹:睇嘢唔好睇一面,龍成邦維持黑白兩道,冇咗佢,暴動都似。

共蟹:睇嘢唔好睇一面,共蟹維持社會安定,冇咗佢,暴動都似。

(改寫自網絡)

[大時代03]

丁蟹:方進新你搶我女朋友,我哋三十幾年朋友,你竟然搶我女朋友,阿玲自古以嚟已經係我丁蟹不可分割嘅一部份,你知唔知?

[大時代04]

方進新太好人,明知丁蟹癲都走去保釋佢,以為同佢三十年朋友,三十年都對佢咁好,要顧情義,點知畀丁蟹打到腦殘。

香港人太好人,明知共蟹癲都走去親共,以為血濃於水,三十年不斷接濟上面親戚同捐錢,要顧同胞情義,點知畀共蟹打到殘廢!

丁蟹:丁蟹追住方進新,係咁打係咁打,打到佢無路可逃,只能下意識舉起張摺櫈防衛。丁蟹:「啊,你搵摺櫈打我。」跟住一拳打到方進新腦殘。

共蟹:共蟹追住香港,係咁打係咁打,打壓晒佢原本有嘅核心價值,打到佢無路可逃,只能下意識舉起支旗表示捍衛自治。共蟹:「啊,你想武裝革命推翻政權搞港獨自己做皇帝。」跟住一錘定音要打到香港殘廢!

[大時代05]

玲姐對住丁蟹,講道理講唔到,打又唔夠佢打,你點憎佢佢都當你好有感覺,迫你愛佢。港人對住共蟹,也一樣。

[大時代06]

丁蟹打死方進生前,情緒激動,蠻不講理,但卻同方進生講:「明明可以坐低好好傾,你死都唔傾。」

共蟹次次都一錘定音,兇神惡煞,開動國家機器大肆抹黑,封死對話可能,但佢總會同你講:「政改明明可以坐低好好傾,你哋班人死都唔同我傾。」

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论