dougowong
dougowong

今次,我決定寫下湊仔經,亦會多啲用香港語寫文。 希望吸引到想學香港語既朋友仔交流一下。

對於38號投票,我反對

純粹出下文,擦一下存在感,亦都解釋一下點解我投反對票

點都好, 大家都去投一下自己既票

其實呢一個投票,係一個好make sense嘅Proposal 。

但係,我開始對解散又成立呢一個步驟,有一啲反感。

話就話每一個投票都係我有份作為一份子去表達意見,但係,我又見唔到呢一個proposal同一開始成立LikeCoin Foundation嘅時候有乜嘢分別。

入邊比條link你, refer你過去Discord,我要追文之餘,仲只係得幾句去解釋呢一個proposal係做啲乜嘢。

相反, LikeCoin Foundation成立嘅時候,有網站、有白皮書、亦都有人去解釋成個運作係點樣去做。咁當然,呢啲而家都有嘅,不過又返返去個點,呢個subdao 嘅人,同一開始嘅團隊,又有乜嘢分別呢?如果冇,點解又要返唔多心機時間去搞呢件事出嚟。

我寧願乜都唔改變,繼續我有本來嘅團隊去負責呢一件事,乜唔係更好、更有效率咩?

好唔知講緊啲乜,寫到咁上下先。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论