陶樂思
陶樂思

社工系學士。現職行政人員。業餘寫作。喜愛自學。寫作領域涵蓋觀點、社會科學、歷史知識、寓言短篇等。Github: https://github.com/Dorothy1984

樂思展館珍貴館藏:從一段錐心的作者讀者對話說起

在這兒發現一位叫 @又曦 的作者,已經很久沒在這兒更新作品了。但Ta的其中一篇作品很能打進我的心坎,於是想在這兒推介。文章有點像臉書貼文,題目是《【記住每一位手足】讀者pm我︰我驚自己等唔到故事結局》。

故事由一段作者與讀者私訊對話開始:

「早幾晚,有位追緊 #自修室系列 嘅讀者pm我話,



佢好驚自己追唔到結局,

問我可唔可以寫快啲?



因為睇到history佢已追咗故事幾年,突然咁講有啲奇怪,就問佢,點解嘅?



佢答我︰

有個傻仔面對緊十年嘅暴動罪,

佢好驚假如審訊前都未睇到結局嘅話,

要等十年後喺赤柱出返嚟,

先有機會睇到呢個佢追咗幾年嘅故事結局。」

至現時為止,香港已有數千人被控暴動罪。以上對話是這時代的一鱗半爪。究竟有多少類似的錐心對話正在發生於父母子女之間、朋友之間、情侶/夫妻之間、師生之間…?我不知道。縱然如此,我希望所有看見本文且關心香港的,能拿出足夠勇氣與誠意看清香港的傷口。我相信唯有這樣,我們才有治癒傷口的力量。究竟在這對話之後,作者有何想法?有什麼事情Ta認為香港人能做且應做的呢?請大家點進關聯作品給予作者多點支持和鼓勵。

今天是聖誕前夕。但願每個手足都平安。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论