Dominic
Dominic

香港 // 圖文不並茂

閱讀筆記 :《三度目の殺人》 — 是枝裕和

基於《三度目の殺人》電影故事文字化嘅小說,純粹brain dump逐個point嘔出來,好似重覆講個故事多過閱讀感想。如果你無睇過套戲或者小說,應該完全唔知我講緊乜。


  • 看畢是枝裕和嘅《三度目の殺人》小說,彷彿自己都變成受到重創的重盛一樣,背負住十字架,㥬惶無助。
  • 小說頭半的節奏超級慢,睇到差唔多60%故事快速發展,如果電影版都係咁樣鋪排,我諗我會訓著覺。
  • 呢個故事有兩個重點詞語:一是「裝作不見」、二是「空洞的容器」。
  • 由咲江媽媽的「裝作不見」引申到後期在法庭上的所有人都是「裝作不見」事實。咲江的一句「在庭上的所有人都係講大話」,所有人對真正發生過的事情都沒有興趣,印象尤其深刻。現在的香港某一些人又何嘗不是這樣。
  • 「空洞的容器」是最初重盛猜測三隅殺人動機以及調查三隅前科是的重點詞語。無論係以前拘捕三隅的刑事,定負責裁決嘅重盛爸爸,都搞唔清楚究竟三隅嘅殺人動機係乜,好似一個「空洞的容器」、一個husk一樣。
  • 故事中後段,三隅竟然三番四次更改口供,起初令人摸不著頭腦,重盛一直搞唔清楚究竟三隅真正意圖係點。究竟係想「裁判別人,定係救人」,重盛再整個故事都不得而知。
  • 但後來到結局,三隅被判死決,重盛受到極大的打擊,連重盛自己都變了一個沒有靈魂的husk咁…
  • 還是第一次看見「訴訟経済」這個詞語/概念,不過故事中的裁判官也太「節儉」,利用呢個概念完全忽略真相。
  • 川島同攝津兩個律師配角對故事貢獻不多,我覺得甚至可以將兩人變成一個輔助律師配角…
CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论