當世界都不屬於自己的時候…
當世界都不屬於自己的時候…

15-05-2021 重生之日

未命名

緣由

曾打算有系統地創作,不過真係等得黎都蚊瞓…不如現在開始。

但也簡介開頁的思路

  1. 22/4-15/5 期間我大病一場留院,後來才知自己與死神擦過,也未知未來幾時黎多獲。
  2. 這段隔離期讓我有許多體驗
  3. 出院後我想使用在醫院求生的態度去面對人生,但好快又打回原形。我好感受到,自己以前做社工處理家庭關係,堅係以為解決左welfare嘢佢地會相處得好d。但係慣性力量之大,死過翻生都只不過係咁。平時提醒兩句支持下陪伴下,又點會有好大嘅改變?
  4. 記一下自己的感受吧,唔好俾慣性支配自己太多。
CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论