CurtisChan
CurtisChan

心理學。 Instagram @curtischanct

《歌聲伴我心》 I AM WOMAN 優先場

“I am Woman” 所帶出嘅訊息其實都唔止適用於女人,仲係所有受剝削不平等對待嘅人,好似宜家同性平權等等。

The Show Must Go on


“I am Woman” 所帶出嘅訊息其實都唔止適用於女人,仲係所有受剝削不平等對待嘅人,好似宜家同性平權等等。


一開始就放催淚彈,「無人想聽呢啲歌」幾口就拒絕同簽約打發佢女主角走。然後就用歌落來嘬出與經紀人兼老公嘅關係,甚至禁止同唯一嘅好朋友講再見。

睇呢套就好似欣賞《梅豔芳》咁,有好多歌手自己歌曲穿插各情景。幕幕都咁哭。

十月中正式上畫一定要翻睇!

⭐️“You can bend but never break me”⭐️I Am Woman⭐️《歌聲伴我心》⭐️10月13日 成就傳奇⭐️ #iamwomanmovie#iamwoman #歌聲伴我心 #helenreddy #tildacobhamhervey#daniellemacdonald #evanpeters"



CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论