William
William

A foolish guy

Crypto.com MCO Visa加密貨幣卡增值轉錢教學

用以下連結或者輸入邀請碼:q85e5zahrr 申請MCO卡仲送50USD等值嘅MCO。只要加入telegram群組聯絡我,核實資料後我再送你價值10USD嘅Bitcoin或其他等值加密貨幣。

申請連結🔗

增值方法

1)信用卡

直接係首頁選擇buy

記得用信用卡要比多3.5%手續費。

2) 轉帳

這個方法適合大額轉帳人士,因為手續費會平好多。同埋有最少存款限制,除左EUR。

選擇底下中間個mco logo,之後揀Fiat Wallet,再揀Setup new currency。再揀想入嘅貨幣,之後就會有資料,照搬過去網上銀行填翻資料就可以。

如果你有Citi Priority戶口,仲可以免費Swift轉帳添。冇嘅就銀行一般會收翻幾十到百幾嘅手續費,唔同銀行有唔同收費。

而如果你係小額嘅就可以選擇EUR,EUR可以選擇SEPA轉帳,之後用TransferWise轉帳,可以平好多,存1600只需要12蚊唔洗嘅手續費。TransferWise可以睇我另外一篇教學。

存完之後再係主頁買翻MCO就得。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论