Couple Foodie HK
Couple Foodie HK

IG: couplefoodiehk 🇭🇰 ⒽⓄⓃⒼ ⓀⓄⓃⒼ 🍚 𝕆𝕡𝕖𝕟ℝ𝕚𝕔𝕖 𝕃𝕖𝕧𝕖𝕝 𝟛 🤓 ℍ𝕠𝕟𝕖𝕤𝕥 𝕗𝕠𝕠𝕕𝕚𝕖 𝕣𝕖𝕧𝕚𝕖𝕨 📷 𝟹𝟻𝙼𝙼 𝙿𝚑𝚘𝚝𝚘𝚐𝚛𝚊𝚙𝚑𝚎𝚛 多多支持創作:https://liker.land/couplefoodiehk/civic

Wanna Eat

新蒲崗人氣Cafe食物質素參差 名不副實

Wanna Eat

新蒲崗人氣Cafe
食物質素參差 名不副實

🧁食物質素:😍😍
📸打卡指數:😍😍
🧹衛生指數:😍😍😍
💁🏻‍♂️店員表現:😍
💵性價之比:😍😍

地址: 新蒲崗彩虹道16號地下

🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹

呢間cafe曾經上過OpenRice嘅熱門餐廳,
諗住去試下有幾好食。
11點幾去到原來佢有分早餐同午餐時段,
等咗一陣就入咗去,估唔到嘅係原來早餐時段都好多人食。
舖頭細細,坐既位置唔多,裝修都係簡約風為主。
一坐低諗住叫嘢食,職員根本完全唔理我哋,
我哋諗住叫特飲,職員仲不停強調話要加錢,
語氣態度好差,問到好似我冇錢比咁。
之後等咗好耐先有嘢食,食物質素仲要比預期差好多,
覺得自己有少少中咗伏🥲

🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹

紐西蘭西冷扒HK$138 Rating: 4/10

1.紐西蘭西冷扒HK$138 Rating: 4/10

。職員問我哋要幾時成熟
。我哋話要medium
。但最尾出到嚟係Well Done
。連少少紅色都見唔到🙂
。好難咬好柴
。衰過茶餐廳嗰啲牛扒
。唯一係個薯條炸得幾好食
咖喱牛肋肉飯 HK$78 Rating: 7/10

2.咖喱牛肋肉飯 HK$78 Rating: 7/10

。正常發揮
。牛肋肉都炆幾淋
。肉嘅份量都算多
。但的確係冇咩特別
Fuji Mountain $30 Rating: 2/10

3.Fuji Mountain $30 Rating: 2/10

。其實真係幾靚好啱打卡
。但係一飲落去係完全冇味😑
。但係勁甜
。好似加咗好多糖嘅水咁😰
凍焦糖爆谷朱古力 $45 Rating: 5/10

4.凍焦糖爆谷朱古力 $45 Rating: 5/10

。啲爆谷係幾好食
。但係朱古力味唔夠濃
。整體感覺過甜
。唔係正常朱古力既甜
。跟餐有半價
。飲到一半就放棄咗


🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论