Couple Foodie HK
Couple Foodie HK

IG: couplefoodiehk 🇭🇰 ⒽⓄⓃⒼ ⓀⓄⓃⒼ 🍚 𝕆𝕡𝕖𝕟ℝ𝕚𝕔𝕖 𝕃𝕖𝕧𝕖𝕝 𝟛 🤓 ℍ𝕠𝕟𝕖𝕤𝕥 𝕗𝕠𝕠𝕕𝕚𝕖 𝕣𝕖𝕧𝕚𝕖𝕨 📷 𝟹𝟻𝙼𝙼 𝙿𝚑𝚘𝚝𝚘𝚐𝚛𝚊𝚙𝚑𝚎𝚛 多多支持創作:https://liker.land/couplefoodiehk/civic

Pinkglow粉紅菠蘿

打卡送禮佳品 浪漫粉紅菠蘿

Pinkglow粉紅菠蘿

打卡送禮佳品 浪漫粉紅菠蘿
我絕對係一個菠蘿控,
得閒仲會落超級市場買罐頭菠蘿自己食😂
黃色既菠蘿就見得多,粉紅色既我真係第一次見👀
原來呢種菠蘿用咗 16年研發,係哥斯達黎加🇨🇷種植
每個重要花多2年時間培植,真係夠晒珍貴,
怪唔知會叫佢做Jewel of the Jungle。
收到既時候我地無即刻開黎食,
放咗係studio一晚,
點知第二日翻去一打開門
成間房都係果味,真係好癲。
個菠蘿好易切,
一切落去已經流晒啲汁出黎,
啲香味沖晒出黎。
一咬落去又係成口汁,爆汁!
肉質好淋又唔會有渣同鞋口。
平時食菠蘿要浸鹽水食,
呢個粉紅菠蘿完全唔洗,
甜度非常之高!!
雪凍再食應該會更加好味
抵佢賣得比正常菠蘿貴,
真係一分錢一分貨。
呢個粉紅菠蘿靚到個少女心出晒黎
如果係果迷又中意打卡,可以買翻個試下啦!


想買既話
就即刻WhatsApp +852 6101 8396 📱
佢地會免費送貨(偏遠地區除外)
💰原價HKD388現售HKD298
應該會好快賣晒 


想知多啲嘅話 可以follow 埋佢地既ig 
@fubofruits
CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论