viviancsm
viviancsm

vivian

Perfect Medical去印有用?爛面女親自測試去暗瘡印療程,試完之後變返白滑女神!

呢排成日見到有人係網上問我Perfect Medical去印,Perfect Medical好唔好之類既問題,不過我都無答過大家,因為我覺得點都要試完之後,先可以解答大家既問題!於是我前排就特登抽時間去試做左Perfect Medical去暗瘡印療程,下面就會詳細話你知Perfect Medical去印有無用啦!想知道就繼續loop落去啦!


做女仔真係有好多野要煩,想皮膚好又想身材好,不過最怕就係有暗瘡啦,始終塊面要見人架啦,身材唔好都話可以用d衫去改善,但係如果爛面真係好難搞!而我正正係黑仔既個批人,由細到大都生好多暗瘡,搞到而家塊面留低好多唔同位置既暗瘡印,其實都嘗試過唔同既去印產品,仲有美白精華,但係去印既效果都好一般,可能搽幾個月,都係淡得個好少好少咁,特別係下巴有幾粒深紫色既暗瘡印,用極去暗瘡印精華,都好似完全無反應咁…有時一起身見到自己塊面咁樣,都真係幾唔開心,所以我見咁多人問我Perfect Medical去印有無用既時候,我都幾有興趣試下!點解呢?因為咁多人問我,姐係代表而家好hit Perfect Medical去印療程啦!


亦因為咁勾起左我對Perfect Medical去印效果既好奇心!我自己係去Perfect Medical試做之前,我都有上網search下呢個療程既相關資料既,原來Perfect Medical去暗瘡印療程係用咗1064nm波長嘅激光,仲要係比傳統激光快足足1000倍咁多既皮秒激光!巨脈衝能量可以對準皮膚底層嘅暗瘡印,逐點逐點暗瘡印咁打散啲黑色素,最後暗瘡印既黑色素就可以經新陳代謝排走啲暗瘡印黑色素,所以去印會自然d同埋快好多!


另外我覺得Perfect Medical去印療程好既地方係登記過程非常方便,仲要有得免費體驗!要知道免費體驗並唔係間間美容中心有得做,可以等客人慢慢試到適合自己先買package呢點真係好好!而Perfect Medical去印療程免費體驗登記既過程都好簡單架,只係需要填少少個人資料,都唔洗5分鐘就搞掂,成個system好user-friendly,真係要讚下!


至於實際上去試Perfect Medical去印療程既過程係點??我個日上到去Perfect Medical分店,第一下比我既感覺係真係又大又靚,而且裡面既staff好有禮貌,一知道我上係試做Perfect Medical去印療程,就好快咁幫我安排好一切,只係等多差唔多10分鐘,已經處理好所有既手續,叫我入得去房見美容顧問,美容顧問幫我做左一下詳細既皮膚分析,我面上大部分既暗瘡印都係屬於咖啡色印,都係一d黑色素同色素沉澱啦,而呢個問題正正係激光可以解決到既情況,同時Perfect Medical去印療程仲可以刺激皮膚既膠原蛋白增生,等到皮膚更加後生更加靚靚!


講就講到Perfect Medical去印療程好好咁啦,但實際效果係點樣呢?咁我講下自己既感受啦,其實我本身個人係勁怕痛個種人,所以要打激光既時候,我都有少少緊張,不過Perfect Medical既治療師手勢真係100分,首先佢知道我好緊張之後,好細心咁安慰左我先,又同我傾下計等我可以安心訓係度,之後佢就開始做療程啦!你問我打光既過程會唔會痛呢?咁如果係話完全無感覺就假既,但係絕對係無我想象中咁痛,個感覺好似有少少似比人用橡筋彈下彈下,但好快就完左呢個過程,絕對唔難受!而做完Perfect Medical去印療程之後,治療又好細心咁同我講返要注意點樣護理皮膚,唔係好容易反黑之類!


係我做完Perfect Medical去印療程之後,我對住塊鏡照一照,係明顯見到塊面膚色平均左好多,整體皮膚提亮唔少,至於暗瘡印,有幾粒原本淺色少少既印,直頭淡到無左顏色!證明呢個療程真係有效呀,不過我有d深啡色既暗瘡印,我都唔會指意做一次就有效既,可能做多幾次,就會見到明顯既效果啦!但總括而言,我都幾推薦各位同我樣有暗瘡印困擾問題既大家,如果面對同我同一個情況既話,都可以試下去試做Perfect Medical去印療程!等我擺條link係度,大家有興趣既話就click入去下面條link登記試做啦!


免費體驗:Perfect Medical去暗瘡印療程


CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论