高迪
高迪

生活中最重要的事就是熱愛你所做的 ,只有這樣 ,你才能把它做好

第一隻NFT - Travelogger

想了很久才選定了它
Travelogger #679 有冇人都喺Valya 種族

今日,我好好彩咁喺opensea 都買到自己既traverlogger 亦都揀到自己想要的那一隻🤩🤩

本身自己一直都想接觸下NFT呢樣嘢 但喺自己唔知可以係邊到著手好,亦都的起唔到心肝去試下🥲

Ps 我有選擇困難症 所以揀左好耐先揀到

機緣巧合底下,@Fish係Metalearning 話我知有呢個平台既出現,同埋佢竟然已經有NFT係手。就覺得自己同世界脫節咁。我俾佢嗰隻Travelogger 吸引了。最後,我入坑了。

歡迎大家話我知,你鐘意什麼種族既Travelogger


CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

第一个支持了这篇作品
加载中…

发布评论