陶樂思
陶樂思

社工系學士。現職行政人員。業餘寫作。喜愛自學。寫作領域涵蓋觀點、社會科學、歷史知識、寓言短篇等。Github: https://github.com/Dorothy1984

三碗細牛腩麵點播:一手少有以粵語口語入詞的歌--李彩樺《你唔愛我啦》

寫了這麼多篇「三碗細牛腩麵點播」,相信大家會注意到我點播的,幾乎沒有情歌。今天破天荒來一手吧。

點播這首歌其實也並非因為自己迷李彩樺,也不是對這首歌有特別共鳴。畢竟陶樂思是愛情冷感分子。推介這首歌的原因,全是因為欣賞填詞人黃偉文的大膽。在這首歌問世之前的所有廣東歌,幾乎全是以書面語入詞,只不過以粵語唱出來而已。從這首歌,不難感受到填詞人對粵語歌的熱愛與誠意。

看看歌詞,不知道有多少男士被女朋友這樣抱怨過呢哈哈?

Call你call咗咁耐 四次你亦唔覆

實系做咗地野 又怕我知道

識你識左咁耐 無試過話送花

實繫好心愧先會無端端送禮


* 成日唔搵 成日唔緊 成日話見但見一陣

態度唔同以前成個冷淡曬

是但啦 算數啦 唔煩你啦 無人錫我啦

再見啦 無野啦 實在夠啦 你唔愛我啦

是但啦 算數啦 又話錫我 話咁快就變曬待我幾差

再見啦 無野啦 完場嘅啦 你唔愛我啦

聽我講左咁耐 氹下我亦唔得 淨系坐左系樹話我太多心

等你等左咁耐 有無野同我講 淨系想聽多一次BB好愛你


讀白: 以前出街你一定來接我 呢頭講拜拜你果頭又call

但系呢排 你有乜唔妥 眼定定唔出聲 你諗緊邊個

送俾你件 t-shirt 你好耐無著過 我地幾時識 你又唔記得左

系咪淡左 系咪厭左 你唔再愛我



CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论