daisybbchu
daisybbchu

daisy

【New beauty 好嗎?】去做C6竟然比顧問Upgrade免費試皮秒激光,去斑效果差勁遠!

想問 New beauty 好嗎?New beauty 去斑到底好唔好?好多人會問我呢個問題,係因為我本身係小花貓一隻(雖然都三十到尾唔好叫自己「小」花貓,叫大花貓好似適合啲)


但最近一同fd、同事聚會食飯我一除低口罩,大家立即wow wow聲圍過嚟睇我塊面,因為個個都覺得我做完激光去斑之後塊面白滑咗好多,兩邊「權骨」啲斑差唔多唔見曬咁滯!真係,就算喺白光之下啲斑斑都極度隱形,於是個個都圍住我問New beauty 好嗎?New beauty 究竟好唔好? New beauty 去斑 work 唔 work?(就梗係work啦仲洗問咩!)所有女人都好雀躍要我由頭講起去New beauty 打斑嘅過程(仲要講得好詳細個隻喎!)好啦,咁你哋就慢慢聽我講啦......


New beauty 好嗎?講明先我係去New beauty 旺角朗豪坊店做激光去斑嘅,本身上去諗住免費試做C6打斑,但最後係做咗皮秒即係Pico去斑,總之比我由頭講起New beauty 好嗎?首先一嚟就梗係去reception報道咗先啦。各位sis,我喺度都講聲先,New beauty好多療程都有得免費試做,好簡單,只要上網用簡單資料登記咗先就得㗎啦,記住唔好直接walk in ar!不過so far我都無試過直接walk in咁勇(雖然應該都會有人招呼你)。去到New beauty個大堂我感覺就係!wow佢哋真係好有錢,因為大堂極大,咗右兩邊個梳化好似摩西分紅海咁遠,中間狂留白極有高級酒店feel,如果你去過New beauty旺角店個大堂就會明我講咩嘢。


New beauty staff比咗塊版仔我填資料,呢個時候有個姐姐勁醒目立即遞咗杯水比我,服務都好及時貼心㗎!填完張好簡單好簡單嘅form都有少少尿急,等顧問帶我入房嘅時候順便去個wc先,而且我呢個時候都可以影張before相比我自己存證!

影完相之後顧問帶咗我入房,想知道New beauty 好嗎都唔係咁簡單,都要過五關斬六將,原來顧問帶我入房係因為要做皮膚測試!!!個一下都真係唔知開唔開心好,其實我諗係人都驚被人困入房hardsell㗎啦,我懷住好忐忑嘅心情坐低、攬實自己個袋,顧問全程其實好nice咁guide我做曬個皮膚測試(都好快完成)出嚟結果竟然除咗表面出現嘅曬斑、荷爾蒙斑之外,底層仲有好多深深淺淺嘅黑色素!!New beauty 好嗎呢件事已經比我拋諸腦後,呢個時候我只係好急住知道到底可以點搞?點先可以打走面底嘅色斑同時搞走底層黑色素?


顧問話放心,其實以我而家嘅情況好適合打PicoWay,就係美國第二代皮秒激光去斑機,但我話我上嚟本身打算打C6,咁C6都係激光,咁同PicoWay究竟有咩分別呢?New beauty 好嗎?New beauty 出名皮秒去斑平令正我就知,不過就唔太清楚皮秒激光唔同種類,同種類之間究竟有咩分別啦!顧問話C6都係激光,不過PicoWay就更加好,可以話係Upgrade版本嘅激光,光震波同光熱效應可以深入肌底震碎黑色素,比起傳統激光將黑色素打到變碎塊,皮秒激光可以「震」到黑色素變粉塵狀、粉碎色斑就更徹底,而且都大大減少咗反黑機會,因為主要係用光震波、光熱效能只佔好少部分,同皮膚接觸嘅時間好少(所以咪叫皮秒囉),所以皮膚底層受熱時間短,好少機會刺激黑色素衝出嚟保護皮膚,所以反黑機會都少好多㗎,總之一句講曬唔會愈打愈多斑啦!(聽完顧問講傳統激光同皮秒激光嘅分別,好似上咗一堂咁學到好多嘢呀我,而且都更加期待打皮秒激光去斑啦!)我話我無心理準備去買皮秒激光喎本身都係想試下C6同New beauty 好嗎,顧問不愧為顧問,佢話梗係要試咗先買啦,拿,今次試做我就幫你upgrade去做PicoWay!我梗係話好呀好呀,反正係試做,試做完我都可以考慮下買唔買,你肯升級我有賺咗梗好啦!跟住落去梗係重頭戲,去試下New beauty 好嗎!


治療師都好令女好有禮貌、感覺好好,一瞓底當然係洗面先(為咗可能上New Beauty會做嘅皮膚測試我都無化妝,連防曬都無上)跟住就可以直接上馬啦,我奇怪點解無得搽麻膏嘅?

治療師話大部分皮秒激光都唔洗打激光㗎,而且雖然我係試做,但一開始已經講到明會打3 round!聽到我不知覺得幾開心幾抵!如果你而家問我覺得New beauty 好嗎?我就梗係覺得無得頂perfect池啦!


治療師姐姐好細心咁同我解釋返:New Beauty去斑療程第一round會先全面打一次,感覺雖然唔痛但非常有趣,因為面毛會被熱力燒走,一路去嗅到極微弱燶味,我就覺得正呀,去New beauty 試下療程好唔好,順便可以做埋激光去全面面毛添,勁抵啦!


New beauty 激光去斑療程第二round會主打收毛孔,呢次感覺就會大啲,感覺拮拮下但又遠遠未至於feel到痛,而今次治療師姐姐就會重點打毛孔粗大同埋需要膠原增生嘅哋方,例如兩頰。到咗最後一round啦!最後一round會重點打色斑,而且能量亦都有所調高呀,但感覺都係比之前大少少,又未去到痛,所以各位想試皮秒激光去斑嘅姊妹們唔洗驚呀,唔痛㗎,放心去試New beauty 好嗎!


打完斑之後有咩feel呢?即時會feel到成塊面尤其係重點打斑嘅哋方暖暖哋,但唔會唔舒服。同埋治療師比塊鏡我睇下皮秒激光效果嘅時候簡直嚇親!因為一打完斑之後有斑位深色咗好多呀!治療師立即就安撫我話打完皮秒去斑之後色斑會短時間之內變深,等過咗一段時間之後就開始極速變淡㗎啦!


皮秒激光打斑就用咗大概30分鐘,其實又快又唔痛而且真係有嘢睇(色斑全部變深咗),皮秒激光打完之後就可以敷mask喇!敷mask 15分鐘可以鎮靜降紅仲可以幫肌膚補濕,治療師姐姐話皮膚新陳代謝加快咗就要多啲補水,等皮膚組織運行得更加順暢,啲打散咗嘅黑色素可以更快浮上表面褪走喎!好,我決定返去連敷3日mask!


呢15分鐘我覺得勁嘆,感覺自己喺屋企都無咁多時間可以靜靜哋瞓喺度敷mask啦!好可惜敷mask時間唔可以再長少少,治療師好快就入嚟同我抹面同搽cram、防曬,就係咁就完成咗啦個New beauty 皮秒激光去斑療程啦!


___________一星期後時間線______________


雖然專登上去試New beauty 好嗎,但我都無衝動消費,雖然顧問將我想試嘅C6療程UPgrade咗我好感激佢,而且都覺得試做皮秒激光療程都可以打3 round好抵、好有誠意,但我唔係腦波好弱嘅人!買皮秒激光去斑Plan之前當然要諗清楚,我同顧問講話而家岩岩打完色斑深咗咁多,我都要返去等一陣睇下New beauty 好嗎,色斑會唔會退㗎?(的確講得好有道理係咪)


一星期之後我再叫老公幫我影張after圖同before圖對比一下,哎!雖然每朝出門化妝前照鏡都覺得每日都有進步、色斑淡咗好多,但都唔夠before同after圖咁直觀,一睇之下就發現兩邊荷爾蒙斑同曬斑都淡咗好多,唔怪之得我連遮瑕膏都用得少咗啦!而且好多Fd子同同事都係我啲色斑淡左既最佳佐證!


New beauty 好嗎?一星期之後我已經返去搵個顧問買Plan,你覺得好唔好?哈哈哈哈!我對New beauty嘅皮秒激光療程就寫到呢度,本身係去試做C6激光去斑,但到咗最後買嘅係皮秒激光去斑療程,所以女人總係耳朵軟、或者話對自己塊面追求更好嘅療程同技術!


有色斑嘅姊妹們都可以「跟風」去試New beauty 好唔好呀,可以登記咗C6激光去斑先然後問下你個顧問到底可唔可以轉試皮秒激光去斑,如果得,就算唔買都賺咗個皮秒呀嘛!正所謂無對比就無傷害,相信做完皮秒激光之後都好難返去做普通激光㗎啦,畢竟個去斑效果擺咗喺度......


呀,講咗咁耐都唔記得擺Link添,想知道New beauty 好嗎?不如自己親身去試啦:New beauty 激光去斑療程

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论