34mblue
34mblue

绿植 园林 设计师 对于希望点赞功能消失的人,点赞还有1-5个的选择,太烦恼了!我尽量吧

找到一个左翼的从反殖反专权两个角度参与香港抗争的网站

流伞:

https://lausan.hk


这是他们在脸书上的介绍:

Lausan 流傘 is a collective of writers, researchers, activists and artists from Hong Kong and its diasporas, engaging with the city’s political struggle. Through translation, creation, and education, Lausan 流傘 aims to build solidarity on the international left with Hong Kongers’ unfinished fight to imagine emancipatory futures after colonialism, against both Chinese and Western imperialism.

我还没有细读他们的文章,但他们的角度也是我十分关注的角度,因此很高兴找到这个网站(通过脸书的D4HKDemocracyforHongKong)

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论