Sisi
Sisi

休閒用家, 想到什麼就寫什麼 :P

那些年,憑實力單身

有一件事情,我疑惑左好耐.....

中二個年,我同一個同班既男仔成日MSN......
咁當時 MSN 有個功能係可以寫 status 既,當時佢打左句日文"我愛你"(愛してる) ,
我當時見到即刻問"你個句同邊個講架?"
佢話"你"
我個陣答"我當然知道你依家係同緊我講野啦,你個句日文係同邊個講姐? "
然後就沒有然後.....繼續做同班同學 🤣

幾年後我諗返...... 佢其實係咪同我表白?

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论