ccthewords
ccthewords

「喔!你也有在跑步啊!」

堅持 0425

呢兩個星期都仲維持到,雖則唔係日日去跑,一個星期都跑到四日。要出去返工嘅日子就朝早六點幾起身,跑佢6K都好,沖涼食早餐返工,好在而家都早咗天光,如果起身個天仲係全黑都幾痛苦。

就咁睇返啲數字,進步就好似無乜,仲比之前最好的七分半pace差咗,上返去接近八分鐘pace,我會賴係路線有上有落(唔似引水道全平路),難做到穩定心跳同配速,同埋賴天氣開始又濕又熱。其實呢排都有涼返啲,同埋我就算18度都只係披件背心出去,背心無咗隻袖真係爭好遠,涼爽好多,雖然個加拿大好似會有少少擦傷的機會,但touchwood暫時都OK,唔知遲啲熱啲會唔會仲咁有神心繼續跑呢,希望自己能夠堅持到落去啦。

其實未到四月底埋數,早幾日,月跑量已達100K,超過咗3月的總跑里數。雖然快就無乜點快到,又無乜瘦到輕到(其實發現個排唔食或食少啲炸嘢珍珠奶茶,個體重就唔會點升),但的確我有點兒沾沾的,哈。原因係呢個數字唔係話你可以用錢買返來,亦都唔係由別人嘅準則assign俾你嘅一啲數字,而實實在在係自己起身換衫著鞋落街,用自己汗水一步一步咁換返來。跑得快又好、慢又好,都係屬於我,無得偷雞造假。呢個世界總有比自己更快更強嘅人,亦都有比自己更有錢更多時間嘅人,但我做好自己,清楚自己的目標,try my very best,就夠了。

沒有奇蹟,只有累積。一啲都無錯,每次起身跑完都唔會後悔早起,通常只會係無去跑個日後悔個朝點解無去跑。我唔係奢望堅持落去一定要有咩回報,而係希望繼續堅持落去,我回頭一望時而唔會後悔,更而更欣賞自己。成為better me,slimmer me,都係bonus,現在嘅我希望對得住將來嘅我,no regret,just move on。


CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论