ccthewords
ccthewords

「喔!你也有在跑步啊!」

繼續 0410

慚愧,跑得少,總有藉口。

趁好天、趁假期、趁時間許可,盡量的跑多點就只多一點。自有次被野狗兇,往後就計算良久才決定上山與否,亦有次因為「怕鬼咗佢」而兜路上山,浪費黃金寶貴時間。這天很好,老公陪我上山,仲係會遇到野狗前的路口等埋我先一齊返去。

後來發現凡事都可以有alternatives, 「我無得揀」、「我都只可以繼續咁嘅啫」等等的怨天尤人,覺得凡事都苦無出路的人,看不到alternatives, 又或者就算知道但有感機會成本太大而懶得轉變,大有人在。或許我們常說的要學習和見識,就是要知道這世界有多大,形形色色的可能性。個亡命小巴司機再係咁逼我係麗城落車的話,我諗我有日真係會放工跑返屋企,要逼死誰,只不過十四公里咋嘛,哼。

左腳筋扯住,睇下聽朝咩清況,如果可以,跑吧,趁好天。晴天公仔。咩「只有跑過嘅路唔會背叛你」,都係嘅,訓練過修行過嘅,都係自己身體的得著,投資係自己身體的,無人可以攞得走,而投資方法亦都只有一個人可以做得到,就只有自己。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论