ccthewords
ccthewords

「喔!你也有在跑步啊!」

藉口 0531

一個字,懶!

當然懶人就特別多藉口嘅我覺得,例如要溫書考試啦、多嘢做咗啦、少咗work from home啦、天氣不似如期啦、成日唔係落豪雨行雷就係太陽太曬啦,無一個原因係因為自己懶架喎。

不過,的確跑得越來越慢,係近期最困擾我嘅一個重心。我唔肯定天氣越來越熱係咪最主要嘅原因,已經盡量揀朝早同太陽就落山去跑,無進步,仲好似一直退步梗,其實係我一直唔敢面對嘅事實。三月中開始嘅低心率,到而家五月尾其實都未夠三個月嘅,俾夠半年試用期,睇吓我嘅身體會唔會好啲嘅反應,同埋而家將最高心率由145推高到150,希望可以俾多啲少少空間俾自己。

你咪就當係去消脂囉,個半鐘頭出吓汗,係戶外環境騰跳吓,就算真係跑得慢,點都係訓練梗個心肺吖。

話說回來,辛辛苦苦跑完百幾K,轉個頭飲咗杯珍珠奶茶,又搞咗晚薯片tasting night(爭在未開啤酒),今日又M到攰得濟五月最尾一日都無落街跑,然後同自己講,唔好勉強自己,同埋,間唔中一晚放肆下都OK嘅。結果,咪搞到好似下表咁囉,哈哈,咁的確上個月set到個target咁高都真係好難追嘅,上個月又咁多假期喎。難道要請annual leave清假去跑步,如果真係要行到呢一步,如果公司唔倒閉唔炒我,或者都可能係一件好事呢。

下個月,繼續努力!


CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论