ccthewords
ccthewords

「喔!你也有在跑步啊!」

步頻 0801

本身都慢慢跑返入8分pace內,但武漢肺炎疫情第三波每日都百幾人確診,就算touchwood唔驚自己染到都驚染到傳染屋企人,由年頭疫情開始咁耐都無戴過口罩跑(亦都無諗過戴住跑),到七月中終於出旺角去買咗個訓練面口罩,嘩,焗到呢,第一次戴住來跑,都唔敢跑太快唔敢跑太遠。其實本身已經都唔係快啦,戴住跑之前,六月份嘅時候,見咁熱,有放寬心率到150,而家戴住跑係根本快唔到,心率keep住到我應該要係嘅range到,所以都算係好事?哈!(0719)

唔好跑咁快,就唯有跑短啲,之前最低消費點都8K啦,上個星期有時6K都算數,其實可能係要趕返去食晚飯。不過WFH就真係跑多咗,係朝早起唔到身跑,但做完一日嘢,之後落一落街慢跑出身汗,reset一下,都幾好,如果唔係就好似有開工無放工嘅感覺。

有日一開始跑都未夠1K,掛住係度研究個口罩呼氣邊個位呼出泥,就(又)仆街了。其實跑步好少仆街,通常都係行山先仆,今次仲要左邊膝頭擦損流血,我又驚有菌唔敢用手用衫去抹,有少少驚魂未定咁繼續跑啦,只係皮外傷都唔會點影響到我跑步卦。結果流咗一陣有條細血痕就無繼續流,而我都繼續跑落去,一直諗好唔好去公廁洗下個傷口好呢,但諗起啲水可能仲唔乾淨,跑完返屋企先慢慢搞。結果都咪係又咁跑,跑6K就返歸啦。(0725)

咁不如又試下加高個cadence吖,神數字180SPM我當然只會視為target唔會逼死自己啦,提自己唔洗跑咁快,跑細步啲但密啲,仲將apple watch嘅display換一個做rolling spm,有時見到自己跑到17X SPM會沾沾嘅呢。亦都好明顯,如果個日cadence高,pace都相對快咗,咁與其叫自己辛苦啲谷行啲跑快啲,跑細步啲但密啲好似相對易啲,咁當然上斜明顯難啲啦。雖然呢個月真係好似重新泥過,但heartrate+cadence+熱天嘅配合,希望到冬天+除低口罩嘅一刻會見到(有顯著嘅)進步,少少進步都好吖。希望到個一刻會諗返轉頭感謝而家咁辛苦堅持嘅自己,然後又諗起個啲「你跑過的里數是不會背叛你的」嘅至理名言,然後就繼續落住雨慢慢跑返去lu。

七月,150K,我的身體,繼續多多指教。


CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论