ccthewords
ccthewords

「喔!你也有在跑步啊!」

朝夕 0516

五月中,熱辣辣,日照長咗,好處係可以晏少少去跑都未跑到入黑,唔好處就係就算一早起身去跑條路已經被曬到㷫烚烚。都好嘅,起碼六點起身時已經天光,唔會有天都未光唔願起身嘅感覺嘛。

上個星期m到要休息下,之後個幾日都有係屋企做下workout同拉下筋,想講兩粒星嘅workout仲攰過我平時超慢跑10K囉,可能郁到嘅肌肉比慢跑多,手手腳腳都堅攰。休息夠就繼續跑,見到個日曆多過3日停咗無跑,心理上同生理上都覺得唔知點咁,好想快啲去跑跑,哈。上星期四係放假,但係就掛住做功課趕deadline,諗住可以快手做完之後去跑返陣,半個鐘頭都好,結果都放棄咗,連少少workout都無做,嘥哂個假期。

有時覺得就算無去到跑,係屋企郁下都好過無。唔知稱唔稱得上係「喜」愛跑步,而家就算咁熱咁曬都好想出去跑返一頭半個鐘,本身初心可能係減肥,當然而家都係啦,另外又想再曬黑啲,白雪雪好顯肥,同時又想可以跑快啲,又想可以跑遠啲,最好就練習到身體可以跑到一個唔受傷嘅馬拉松。仲有仲有就係好想係呢段慢跑嘅時間,真真正正享受一個人嘅時間,唔洗social,唔洗同別人對話,唔洗睇人面色,唔洗講嘢,唔洗介懷別人有無在意自己,絕對係一個放空嘅私人時間,唔洗花錢,亦唔洗約人,不過係要約自己嘅。

係,雖然都係越跑越慢,要維持住大概145嘅心率,又熱又曬又無乜風嘅日子真係跌哂watt。好似有兩日跑跑下落雨,超爽!其實濕哂真係唔緊要,因為真係降到溫,今年都應該唔敢去泳池游水,咪就當落雨跑步係游水囉,當下水禮咗架啦。亦都解釋到幾年前有次跑10K比賽,一開波就傾盆大雨,然後結果PB咗(當然個PB成績對好多人講都不值一提啦,但其實我到而家都未快過個次)。跑得慢時,有時去到8分半甚至今日9分鐘pace嘅時候,對住自己真係擰哂頭,但下一秒就會同自己講我地唔係練梗速度,係練梗心率,慢慢跑,我而家要嘅係go far, 唔係go fast(住),我想長跑長有,我想唔受傷咁跑好耐好遠,我真係想跑到跑唔郁個日為止。

You don't stop running because you get old, you get old because you stop running.

成日同身邊人講,健康唔會一下子一朝一夕就可以得到,到我他朝有幸變老,年紀大機器壞嘅時候,我都唔知仲有無力氣個陣時先開始去保健自己嘅身體。如果我肯由而家就開始,每日每日做少少,強度唔洗好高,咁到老咗如果都真係身體好差,咁我無得怨吖,起碼我都做咗我可以做嘅嘢。其實我都只係自私唔想自己到時太過痛苦難受,唔想辛苦自己,更加唔想辛苦身邊嘅人。日積月累、滴水穿石、持之以恆、點石成金。


CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论