ccthewords
ccthewords

「喔!你也有在跑步啊!」

修行 0329

三月仲有三日就完,104公里,感覺一點一滴。

可能自小對數學科目比較有信心,自以為對數字比較敏感過人,其實就連最實用的外幣換算、或者更簡單的時區轉換,都係自身弱點。有一段時間亦覺得去理解什麼配速、心率區域、步頻等等等等實在同跑步健康太本末倒置,當然都因為那些公式以至背後的implication太難明白(同太難achieve到),所以放棄理解、放棄量化自己,只求跑得郁。

後來還是選擇了去游水,其實都係鍾意游水多過跑步,如果可以一個人游哂成條lane的話。後來又的起心肝先軟後奏式報了名古屋馬拉松,再逼自己去正正式式上跑班學跑步,至少都執下啲姿勢同希望跑得快少少卦。

跟一班人一齊訓練的確係有用,有朋輩壓力,又有教練從旁鞭策,從來未試過跑得快過6分半鐘1K,對我來講真係milestone。每個週末又試下每次加2K咁「長課」來備戰42K,但可惜中途行山腳軟再傷過,不敢再輕舉妄動然後再想操返起咩,真係好難,要加倍努力都唔掂。

行山又驚再整傷,跑步又驚太激動,比賽迫在眉睫,其實好大壓力。同時又覺得好矛盾,明明想健康啲outdoor啲,反而因為個比賽而覺得有包袱,久久不能釋懷。到比賽真係取消咗,邊到都唔洗去嘅時候,我可能真係重新搵到跑步嘅樂趣。

修行,我幾鍾意呢兩個字。大部分時候都係一個人的,跑梗嘅時候有時會諗通啲嘢、諗起啲舊嘢、或者為咗要跑返慢啲同注意路面情況而諗唔到嘢。修行並唔係一朝一夕,要累積,要俾時間恆心,唔洗做好多好難,但每日都要做少少,就夠。

「聽起來都很簡單,但是簡單的事情一直做,做久了就很不簡單。」

漸漸覺得越有規律生活行動嘅人,越淡定有自信,越覺得佢地手到拿來處變不驚。一日24小時當中好清楚應該點樣揀去做啲乜同唔做啲乜which is做咗可能會影響其他本身重視嘅活動。我開始鍾意呢種規律。規律就慢慢變成一種習慣又好、儀式又好,身體同心理係會自動波就去做。就如星期五或六晚我可以靜靜坐低打下字,紀錄一下一啲諗法,梳理一下一啲情緒,呢個規律性的行為,某程度上又可以俾機會自己發洩一下好多好多嘅思緒、情緒、心結,亦都可以將一啲好想講出來但未必即時搵到啱講啱聽的人去表達,而我又好鍾意讀返自己寫嘅文,所以我可以講俾自己聽,說來幸運。

「『當你早上梳洗完畢以後,必須仔細地給星球梳洗,必須規定自己按時去拔掉猴麵包樹苗。這種樹苗小的時候與玫瑰苗差不多,一旦可以把它們區別開的時時候,就要把它拔掉。這是一件非常乏味的工作,但很容易。』」《小王子》
第二星期的低心率練習

之後每次跑完都可以將消耗咗嘅體力同意志量化成數字同圖表,我希望睇到自己有進步,哪怕只係因為天氣涼咗所以好似跑快咗,就算跑慢咗我都欣賞自己有去跑,keep得到。雖然仲係好多籍口,又落雨又M到,每次跑嘅強度唔大,就係希望長跑長有。「令你停下來的唔係距離,而係速度。」「想跑得快,先要跑得慢。」睇泥跑者都會係哲學家,出太多大道理。或者其實只係一堆口水佬,哈。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论