ap
ap

hihi

林作的低能

#林作的理解能力


1/ 鍾培生係幾有趣,他的自信到底哪裡來?


2/ 但凡看過鍾培生比賽或sparring的片,應該沒有人覺得他有能力Ko林作,半年前,雙方沒有特別訓練,鍾本身有2年玩開的底子,而林作完全沒有接觸,那ko 還是有可能


3 / 但現在林作經過充足訓練,兼重磅咁多,鍾要贏或許都不是輕易的事,遑論ko


4/ 其實之前鍾培生都好似已經放輕了口風,話要“慢慢折磨”,丫,正當大家都以為冇可能ko , 鍾培生偏偏還要加碼,自信十足


5/ 老實講,這戲劇性的人格,我幾鍾意


6/ 相反,林作個款就真係永遠都咁乞人憎。人哋咁串,你唔忿巢咪串返佢囉!?上次你都反大返人啦?


7/ 不過林作那受害者人格,係注定要玩扮豬食老虎架喇!但現在個問題係,他經過半年特訓之後,依然被鍾培生食住,依然沒有自信串返鍾,那是另一回事,最大的問題反而是,我相信依條友的理解能力係低到連鍾培生拋緊佢都未知


8/ 我相信佢應該係盲毛網民一樣,認為人家鍾培生係要用錢買佢自動俾鍾ko


9/ 林作的低能,老實講,尚未見底!


CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论