Maonjiang
Maonjiang

【作者於兩岸三地教學執業多年,內文為教室與診間的心得紀錄。】 https://www.reiki.com.tw/

靈氣幫助糖尿病與外科手術 Diabetic and Surgery

【靈氣幫助糖尿病與外科手術 Diabetic and Surgery】

親愛的威廉:幾個月前,我被診斷出左眼患有已成熟的白內障,緊急手術是唯一的解決方案。 作為一名長期的糖尿病患者,儘管服用了藥物,血糖分仍徘徊在 220 毫克/升左右,因此醫生很難進行手術。 然後我想到了我的朋友 Somo Mukherjee 先生,他來自印度曼尼普爾的英帕爾,他的傳承可以追溯到威廉李連。 他親自給我靈氣治療,然後進行了一周的遠距靈氣療愈。後來血糖急劇下降到 110 並保持在這個水平,直到手術成功完成。 我必須感謝靈氣和揚升大師帶我走出這個困境。

作者姓名:

查克拉瓦蒂


延伸閱讀:


《靈氣與慢性疲勞症候群》

《靈氣和潰瘍性結腸炎》

《科學地測量人體的能量場》

《靈氣幫助多發性硬化症康復》

《人體自我療癒的關鍵-副交感神經系統》

《關於人體的七層氣場》


Diabetic and Surgery

Dear William: Some months back I was diagnosed as having a mature cataract in my left eye for which urgent surgery was the only solution. As a longstanding diabetic with sugars hovering around 220mg/l despite medication, it was difficult for the doctors to go ahead with the surgery. I then thought of my friend Mr Somo Mukherjee of Imphal, Manipur, India who traces his lineage to William Rand. He gave me healing in person and followed it up with distant healing for a week. The sugars dramatically reduced to 110 and remained at this level till the surgery was successfully completed. I must thank Reiki and the ascended Masters for taking me out of a tricky situation.

Author Name:

Chakravarti

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论