Maonjiang
Maonjiang

【作者於兩岸三地教學執業多年,內文為教室與診間的心得紀錄。】 https://www.reiki.com.tw/

靈氣與響尾蛇咬傷 Rattlesnake Bite

靈氣與響尾蛇咬傷 Rattlesnake Bite

一個星期六下午大約下午 5:30。我接到了一個電話。電話線路里充滿了干擾,所以我聽不清那頭年輕的女士的想要跟我說什麼,但我察覺到有人有危險,需要我的幫助。這位小姐是我靈氣二年級學生的女朋友。

我告訴她不要哭,我會向他發送靈氣治療能量。她掛了電話,我立即坐下來打坐,想知道是怎麼回事,但看不清圖像,但知道他有危險。我向遠方傳送了靈氣。又一通電話打來了,是他的另一個姐姐打來的,告訴我他被響尾蛇咬了。我告訴她別擔心。我已經給他發送了靈氣治療能量,並儘快將他送往醫院。

這一次打來了第三通電話,是醫院打來的,是另一個姊妹打來的。所有的女士都哭了,以為他會死。我和他們交談,讓他們平靜下來,說請相信靈氣和上帝,他會好起來的。第二天我去醫院探望他,他跟我說了以下內容。他說他通常會穿靴子以防被蛇咬,但那天他太忙了。當他走在田野裡時,他覺得有什麼東西劃傷了他的左腳踝。他以為那是鐵絲網,沒在意。然後突然他面前有一道閃光,然後他看到了我的臉,他覺得有些不對勁。他向身後一看,只見響尾蛇已經做好了第二次攻擊的準備。他飛快地走開,喊他哥哥把車開過來。

他說,當他看到響尾蛇時,他愣了一會兒。然後他想起了我的建議,在有任何疑慮時都可以使用靈氣。他立即將靈氣放在被咬的地方。這時,他的哥哥和父親來接他去了最近的醫院,距離大約90公里。他告訴我,當他在被咬的地方使用靈氣時,疼痛感比蛇咬嚴重得多,但他也記得要忍受它。四十分鐘後,他的弟弟像個瘋子一樣開車把他趕到醫院。他說二十分鐘後疼痛消退了,他感覺良好且正常。當他們到達醫院時,他被注射了抗蛇毒血清,因為他知道自己被響尾蛇咬了。他被留下了二十個小時以進行觀察。他還向我講述了另一件奇怪的事情。他說同一個病房裡有一個老人被蛇咬了,疼痛劇烈,所以他過去給予了靈氣,二十分鐘後疼痛消失了。他很高興能將他的幫助擴展到另一個人。

當我到達他的病房時,有一位年輕的女醫生在為他檢查。我問他的情況如何。她說他身體狀況良好,不敢相信他是被響尾蛇咬了。我問她這是為什麼?她說他沒有被響尾蛇咬過的症狀,這可能會導致暫時失明,被咬的肢體嚴重腫脹,而且他也沒有這些症狀。我們對視了一眼,對自己笑了笑。你在巴西看到這裡的醫生認為靈氣不過是騙人的,所以我們不會告訴他們我們做了什麼。我看到毒牙的痕跡大約有兩英寸寬,所以我相信它是一條大響尾蛇。他說這條蛇長約一米半。

幾天后,他的 15 口之家來到我的住所,感謝我救了他的命。我說是他救了自己的命,因為他相信靈氣和我。

靈氣可以並且將會為那些相信它的人創造奇蹟。我總是說靈氣是治癒的愛。

作者姓名:

靈氣大師 Alexz Fong


延伸閱讀:

《關於靈氣自然療法》

《靈氣與慢性疲勞症候群》

《靈氣幫助多發性硬化症康復》

《能量治療在臨床醫學的應用》

《靈氣影響癌細胞分裂與成長的研究》

《靈氣讓腦傷患者有很大的不同》

《靈氣對急性冠心病患 (ACS)自律神經的影響》


Rattlesnake Bite

One late Saturday afternoon at about 5:30 p.m. I received a telephone call. The line was full of interference, therefore, I could not hear well what the young lady on the other end was trying to tell me, but I perceived that someone was in danger and needed my help. This young lady is the girlfriend of my Reiki level two student.

I told her not to cry and I will send Reiki healing energies to him. She hung up and I sat down immediately to meditate to find out what is the matter but could not see the images well but knew he was in danger. I sent distance Reiki. Another telephone call came and it was from another one of his sisters telling me he had been bitten by a rattlesnake. I told her not to worry. I have sent Reiki healing energies to him and rush him to the hospital as quickly as possible.

A third telephone call came this time, from the hospital, from another sister. All the ladies were crying thinking he would die. I talked to them and calmed them down saying believe in Reiki and in God that he will be well. The next day I visited him in the hospital and he related the following to me. He said he would normally wear his boots for protection against snakebite but that day he was too busy. When he was walking in the fields he felt something scratch his left ankle. He thought it was barbed-wire and did not give it any attention. Then suddenly there was a flash before him and he saw my face and he felt something wrong. He looked behind him and saw the rattlesnake was ready for a second strike. He moved away quickly and yelled to his brother to bring the car.

He said when he saw the rattlesnake he was frozen for a moment. Then he remembered my advice, always apply Reiki when in doubt. He immediately applied Reiki on the bitten area. By then his brother and father came to take him to the nearest hospital that is about 90 kilometers away. He told me when he applied Reiki on the bitten area the pain was much worse than the snakebite but he also remembered to bear with it. His brother drove like a mad person to rush him to the hospital in forty minutes time. He said after twenty minutes the pain subsided and he felt good and normal. When they arrived at the hospital he was given an injection of anti-serum for snakebite since he knew he was bitten by a rattlesnake. He was warded for twenty hours for observation. He also related another strange happening to me. He said there was an older man in the same ward bitten by a snake and he was suffering from severe pain so he went over and applied Reiki and within twenty minutes the pain was gone. He was very happy he could extend his help to another.

When I arrived at his ward there was a young lady doctor on duty checking on him. I asked how his condition was. She said he was in perfect condition and did not believe he was bitten by a rattlesnake. I asked her why is that? She said he has no symptoms of a rattlesnake bite that can potentially cause temporary blindness, severe swelling on the bitten limb, and he has none of these symptoms. We looked at each other and smiled to ourselves. You see in Brazil the medical doctors here think Reiki is nothing more then hocus-pocus so we would not tell them what we did. I saw the fang marks were about two inches wide so I believe it to be a big rattlesnake. He said the snake was about a meter and a half long.

Days later his family of 15 members came to my residence to thank me for saving his life. I said it was he who saved his own life, for he believed in Reiki and me.

Reiki can do and will do wonders for those who believe in it. I always said Reiki is love that cures.

Author Name:

Reiki master Alexz Fong

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论