Maonjiang
Maonjiang

【作者於兩岸三地教學執業多年,內文為教室與診間的心得紀錄。】 https://www.reiki.com.tw/

靈氣與一場正面撞擊的車禍 Head On Car Collision

【靈氣與一場正面撞擊的車禍 Head On Car Collision】

我捲入了一場完全毀壞了我的車的車禍碰撞。當時兩個安全氣囊和所有其他安全裝置都被打開。我的車是 2004 的福斯金龜車。當然,我每天開車八小時,且我總是將靈氣投射在我的車里和每個窗戶上,因為我目前在佛羅里達州德斯廷的 Covenant Hospice 擔任社區教育工作。

在被福特Expedition撞擊之後,這輛車旋轉了三圈,並閃過了另外三輛車。當時這個十字路口的交通非常擁擠,因為人們正在度假。事故發生後,我在醫院急診室待了六個半小時。我有兩個朋友一直在為我做靈氣。一個親自動手,一個從遠處發送遙距靈氣。

第一次 X 光檢查說我的胸骨骨折了。這個休養是非常痛苦的,因為它需要很長的時間才能癒合,而且很多事情不能做。因為胸骨保護心臟和肺,並連接肋骨,因此通常每次呼吸或運動都是痛苦的。由於胸骨骨折,我們需要對心臟和肺部進行 CT 掃描。完成 CT 掃描又花了四到五個小時。在此間靈氣治療一直在進行。

CT掃描的結果顯示它沒有破裂。然而,當我向脊椎按摩師和其他醫生展示第一張 X 光片時,他們都可以明顯看到骨折。我有所有關於測試口述的文檔與使用的 X 光片,都將會收錄在我正在寫的書中。我在休假兩周半後,又重新開始上班、開車,只錯過了兩天的工作和感恩節假期。

大約九個月前,另一位同事在一次車禍中摔斷了她的胸骨。臥床兩週,恢復緩慢三個月。感謝上帝,我希望我們可以在各國的每個急診室都安置靈氣練習者。當然這樣子會省下更多的錢不是嗎?

作者姓名:

珍妮·阿金斯


延伸閱讀:

《關於靈氣自然療法》

《靈氣與慢性疲勞症候群》

《靈氣幫助多發性硬化症康復》

《能量治療在臨床醫學的應用》

《靈氣影響癌細胞分裂與成長的研究》

《靈氣讓腦傷患者有很大的不同》

《靈氣對急性冠心病患 (ACS)自律神經的影響》


Head On Car Collision

I was involved in a collision that totally destroyed my car. Both airbags deployed and all other safety devices. The car was a 2004 VW Beetle Convertible. Of course I always place Reiki in my car and on every window as I drive my car eight hours a day for my current position as a Community Educator with Covenant Hospice, Destin, Florida.

The car spun around three times, missing three other cars, after the impact from a Ford Expedition. The traffic was very heavy at this intersection as people were traveling for the holiday. Following the accident, I was in a hospital emergency room for six and one-half hours. I had two friends who did Reiki the entire time. One did hands-on and one sent Reiki from a distance.

The first x-rays said my sternum was broken. This is a very painful break as it takes a long time to heal and there’s not much to be done. The sternum protects the heart and lungs, and attaches the ribs so usually every breath or movement is painful. We needed to do a CT Scan of the heart and lungs because the sternum was fractured. It took another four to five hours to accomplish the CT Scan. Reiki was being done the entire time.

The results of the CT Scan showed that it was not broken. However, when I showed the first x-ray to chiropractors and other physicians they all could see the fracture. I have all documentation with dictations of the tests, as well as the x-rays that I will use in the book I am writing. I am now two and one-half weeks out, and back to work, driving, only missed two days from work and the Thanksgiving holiday.

Another co-worker broke her sternum in an auto accident about nine months ago. Was in bed for two weeks and had three months slow recovery. Thank you God, and I wish we could place Reiki practitioners in every ER in the country. Of course that would save money wouldn't it?

Author Name:

Janny Adkins

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论