Maonjiang
Maonjiang

【作者於兩岸三地教學執業多年,內文為教室與診間的心得紀錄。】 https://www.reiki.com.tw/

靈氣幫助痛風 Reiki Helps Gout

靈氣幫助痛風 Reiki Helps Gout

我在魁北克的蒙特利爾寫信給你,我在那裡練習靈氣已經 15 年了。 我母親最近因為痛風病得很重,尿酸在大腳趾的關節處積聚。 經過醫生近兩週的治療,她仍然不能走路。 我去了她家,大約離我家三個小時的路程,給她做了兩次足部治療。 第二天,她又可以走路了! 靈氣是一個很棒的治療工具,我很高興告訴別人。

作者姓名:

蘇珊蘭德里


延伸閱讀:

《CNN報導-靈氣減輕乳癌化療副作用》

《如何增進靈氣的手感》

《醫院裡的靈氣應用》

《能量治療在臨床醫學的應用》

《人體自我療癒的關鍵-副交感神經系統》

《靈氣和創傷後壓力症候群 PTSD》


Reiki Helps Gout

I'm writing you from Quebec Montreal where I’ve been practicing Reiki for 15 years now. My mother was very sick recently with a gout crisis, an accumulation of uric acid in the articulation of the big toe. After almost two weeks of treatment by the doctor, she still couldn't walk. I went to her place, which is three hours away from my home, and gave her two treatments on her foot. The following day she was able to walk again! Reiki is a wonderful healing tool, which I’m happy to tell others about.

Author Name:

Suzanne Landry

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论