Maonjiang
Maonjiang

【作者於兩岸三地教學執業多年,內文為教室與診間的心得紀錄。】 https://www.reiki.com.tw/

靈氣治癒骨質疏鬆症引發的疼痛 Osteoporosis Pain Healed

靈氣治癒骨質疏鬆症引發的疼痛 Osteoporosis Pain Healed

我媽媽是一個非常活躍的 80 歲老人。她患有嚴重的骨質疏鬆症,並一直忍受著這種疼痛。她不喜歡吃止痛藥,所以一直她忍受著疼痛,直到無法忍受為止。由於我住在幾個州之外,(作為靈氣大師)以致我無法給她任何靈氣治療方法。但是,我確實嘗試盡可能多地發送遠距離靈氣。

在我們去探望她的一次旅行中,她受難於非常可怕的疼痛中。我提供了靈氣治療,她歡迎任何方式的舒緩。她說她身體上沒有一個區域沒有疼痛的。與此同時,她還試圖應對位於右大腿後側的帶狀皰疹爆發的疼痛。由於她不能躺在任何平坦的表面上,我在她坐在搖椅上時進行了我的靈氣治療。起初我很懷疑,但沒想到她在那個姿勢居然能夠放鬆下來。

我在一小時內完成了她的全身治療。在治療期間,她有幾次睡得很熟,呼吸非常緩慢而深沉。在她的治療過程中,我感到手越來越熱。事實上,熱量的強度傳到了我的手腕和前臂中部!我雙手的手掌都通紅了!當療時間到了,我不得不叫醒她。她說,當她醒來的時候,她任何地方的痛苦都化為零!我驚嘆了。她還說,她很平靜,很放鬆,全身都有一種幸福的感覺!她是我所經歷過的最容易接受的人。

在我們探望她的剩餘時間裡,她一直沒有感到疼痛(兩天)。再我們回家後,幾週過去了,然後我給她打了電話。她說自從我們離開後,她在沒有服用止痛藥的情況下完全沒有疼痛,而且在我打電話前一到兩天只出現了輕微的不適。我相信靈氣是一種令人放鬆,也是一種自我修復的治療方法。


延伸閱讀:

《靈氣和潰瘍性結腸炎》

《什麼是靈氣》

《靈氣幫助酗酒者和癮君子恢復》

《靈氣和創傷後壓力症候群 PTSD 》

《靈氣的十大特點》

《靈氣療法體驗報告》


Osteoporosis Pain Healed

My mother is a very active 80 year old. She has severe osteoporosis and lives with this pain constantly. She is not one for pain pills, so she endures the pain until it is intolerable. Living several states away, (as a Master Reiki Practitioner) I am not able to give her any hands on Reiki treatments. However, I do try to send long distance Reiki as much as I can.

On one of our trips to visit her, she was suffering with her pain terribly. I offered a Reiki session, and she welcomed any relief. She stated that there wasn’t one area on her body that did not have pain. Along with that, she also was trying to cope with the pain of a breakout of Shingles which had localized on the posterior side of her right thigh. As she could not lay down on any flat surface, I conducted my session while she sat in a rocking chair. I was skeptical at first, not thinking she would be able to relax at all in that position.

I finished her total body session in one hour. Several times during the session she had fallen sound asleep and was breathing very slowly and deeply. During her session I could feel more and more heat in my hands. In fact, the intensity of the heat traveled up to my wrists and to the middle of my forearms! The palms of both my hands were bright red! I had to awaken her when the time was up. She said that when she woke up, she had zero pain anywhere! I was amazed. She also said that she was calm and relaxed and had a feeling of well-being throughout her body! She is the most receptive person I have ever experienced.

Throughout the remainder of our visit, she remained pain free (two more days). After we returned home, a couple of weeks went by then I called her. She said that she had been totally pain free without pain medication since we had left, and that only a slight amount of discomfort had started one to two days before I called. I believe in Reiki as a relaxation, as well as a self-healing, treatment.

Author Name:

Jana

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论