Maonjiang
Maonjiang

【作者於兩岸三地教學執業多年,內文為教室與診間的心得紀錄。】 https://www.reiki.com.tw/

靈氣治療生育問題 Reiki Heals Fertility Problems

靈氣治療生育問題 Reiki Heals Fertility Problems

我遇到了一些重大的生育問題。 我有子宮內膜異位症第四期。 我有兩個高爾夫球大小的大囊腫,每個卵巢一個。 我的生殖醫學科 醫生兩次引流出充滿血液的囊腫。 然而,他們不斷地充滿更多的血液。 醫生很沮喪,我們也很沮喪。 我們後來去達拉斯看靈氣大師。 一次的靈氣療程後,我去看了醫生,又得到了另一張超音波圖像。 僅在一次靈氣治療後,囊腫就完全消失了。

我丈夫有精子方面的問題。 在靈氣大師的兩次靈氣治療之後,他的精子測試結果變成正常到完美。

作者姓名:

詹妮弗


延伸閱讀:

《靈氣療法體驗報告》

《能量治療在臨床醫學的應用》

《關於「血腦障壁」這件事》

《科學地測量人體的能量場》

《關於人體的七層氣場》


Reiki Heals Fertility Problems

I was having some major fertility problems. I have stage four endometriosis. I had two, large golf ball-sized cysts, one on each ovary. My fertility doctor drained the cysts, which were blood filled, twice. However, they kept filling up with more blood. The doctor was frustrated and so were we. We went to see a Reiki Master here in Dallas. After one session, I went to the doctor and got another sonogram. The cysts were totally gone after only one session of Reiki.

My husband was having sperm problems. After two sessions with the Reiki Master, his sperm tested normal to perfect.

Author Name:

Jennifer

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论