Maonjiang
Maonjiang

【作者於兩岸三地教學執業多年,內文為教室與診間的心得紀錄。】 https://www.reiki.com.tw/

靈氣治愈腦損傷 Reiki Heals Brain Injury

靈氣治愈腦損傷 Reiki Heals Brain Injury

我想與您分享我治療一位患者時使用靈氣的經驗。 有一次我給一個嚴重腦損傷的病人使用靈氣。 他的腦部腫脹嚴重,被送進了 I.C U。醫生告訴我們,如果患者在 10 天內沒有恢復知覺,那麼他的生存機會將非常小。 我開始給他的頭部給予靈氣,並不斷給他靈氣。 他的反應非常好,因為我能感覺到靈氣從我的手中流出。 因此,該人在 10 小時內恢復了知覺,神經內科的醫生看到他的快速康復感到驚訝。 他腦中的腫脹消退了。 這個男人已經不在醫院了,和家人過著健康的生活。

作者姓名:

馬杜


延伸閱讀:


《迷走神經-連結身體與靈魂間的橋梁》

《關於「血腦障壁」這件事》

《科學地測量人體的能量場》

《迷走神經-連結身體與靈魂間的橋梁》

《人體自我療癒的關鍵-副交感神經系統》

《關於人體的七層氣場》


Reiki Heals Brain Injury

I want to share an experiences of Reiki with you I had while treating one of my patients. Once I was giving Reiki to a patient who had a severe brain injury. He was experiencing a lot of swelling in his brain and was admitted in the I.C U. The doctors told us that if the patient did not gain consciousness within 10 days then the chances of his survival would be very little. I started giving Reiki to his head points and was continuously giving him Reiki. He was responding very well as I could feel Reiki flowing from my hands. Due to this the person came to his senses within 10 hours and the doctors of the Neurology Department were amazed to see his quick recovery. The swelling of his brain subsided. This man is no longer in the hospital, and is living a healthy life with his family.

Author Name:

Madhu

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论