Maonjiang
Maonjiang

【作者於兩岸三地教學執業多年,內文為教室與診間的心得紀錄。】 https://www.reiki.com.tw/

靈氣治愈受傷的臀部 Reiki Heals Injured Hip

靈氣治愈受傷的臀部 Reiki Heals Injured Hip

親愛的威廉·李連先生,我有一個關於我對一位 83 歲的老太太進行特殊治療的故事。她的侄女提出了治療的要求。她跌倒並摔斷了臀部,並接受了手術,在她的臀部放置了一根固定的釘子。她還患有糖尿病,在她這個年齡受到如此嚴重的傷害和手術,而這種疾病的併發症將會危及生命。

她沒有從第一次手術中恢復過來,因此醫生計劃進行第二次手術,因為臀部並沒有癒合。貓咪阿姨,正如她侄女所稱呼的那樣,她因為無法進食而體重不斷減輕。醫生說她可能會在沒有第二次手術的情況下死亡,她也可能在手術期間死亡,因為她太虛弱了。

貓咪阿姨是一個非常有靈性的人,之前有接受過靈氣治療。在安排進行第二次手術的前一天晚上,她在醫院接受了靈氣治療。當我開始靈氣治療時,貓咪阿姨和她的侄女正在祈禱。靈氣治療依照通常的步驟進行,直到我的手到達她受傷的臀部區域,我的手變得非常灼熱,能量如此強烈以至於我全身發燙。

只要在還能忍受的狀況下,我持續堅持我的治療姿勢,然後繼續治療她的腿和她的腳。後來我感到手位被拉回到她的臀部區域並再次在她的臀部上工作。熱量和能量再次返回。我的手又紅又跳。我的衣服因汗水而變濕,我一直保持這個姿勢,直到我再也無法承受能量帶來的劇烈疼痛。我毫不懷疑這是一種神聖的治療。我已經成為靈氣治療師幾年了,並且只獲得了靈氣的前兩個級別的認證。我還沒有晉升為大師,所以我沒有很多年的經驗可以用來比較,但這種高水平的能量和熱量是我以前從未體驗過的。

醫生進來給貓咪阿姨做術前檢查,發現所有影響她健康和生活的問題和併發症都不再成為影響的因素,所以第二次手術也被取消了。

貓咪阿姨已經康復,現在住在療養院。這是我作為靈氣治療師最深刻、最特別的經歷之一,也是我永遠不會忘記的經歷。我不確定你是否可以使用這個故事,但我想把這個故事分享給能夠理解和欣賞如此美妙事件的人。感謝您的精彩網站。我最近搬回了我的家鄉,那裡甚至沒有人知道靈氣是什麼,他們看著我就好像我是個怪物,所以能夠訪問您的網站並閱讀您的所有信息和啟發性文章對我來說是一種救命的稻草,感謝您發佈如此出色的通訊雜誌。

作者姓名:

琳達 J. 舒克


延伸閱讀:


《靈氣與慢性疲勞症候群》

《靈氣和潰瘍性結腸炎》

《科學地測量人體的能量場》

《靈氣幫助多發性硬化症康復》

《人體自我療癒的關鍵-副交感神經系統》

《關於人體的七層氣場》


Reiki Heals Injured Hip

Dear Mr. William Rand, I have a story about a special healing that I did on an elderly, 83-year-old, lady. The request was made by her niece to do the healing. She fell and broke her hip and was taken into surgery to have a pin put in her hip. She also is diabetic and the complications of this disease with such a serious injury and surgery at her age was life threatening. She was not recovering from the first surgery and so the doctors planned a second surgery because the hip was not healing. Aunt Cat, as her niece called her, was losing weight and unable to eat. The doctors said she might die without the second surgery but she also might die during the surgery because she was so weak. Aunt Cat is a very spiritual person and has had Reiki Healings before. The healing was performed on her in the hospital the evening before the second surgery was scheduled. Aunt Cat and her niece were praying as I started my Reiki Healing. The Healing progressed as usual until I got to her injured hip area, my hands became so hot and the energy was so intense that I became hot all over. I held my position as long as I could endure it before continuing on down her legs and to her feet. I felt drawn back to her hip area and worked on her hip again. The heat and energy returned again. My hand turned red and throbbed. My clothes became damp from perspiration and I held this position until I could no longer handle the intense pain from the energy. I have no doubt in my mind that this was a divine healing. I have been a Reiki Healer for a couple of years and only certified on the first two levels of Reiki. I have not advanced to a Master yet, so I don't have a lot of years of experience to use as comparison but the high levels of energy and heat was something that I have never experienced before. The doctors came in to do a pre-surgery check on Aunt Cat and discovered that all the problems and complications that had been affecting her health and life were no longer a factor and the second surgery was canceled. Aunt Cat has since recovered and is now living in a nursing home. This was one of my most profound and exceptional experiences as a Reiki Healer and one that I will never forget. I'm not sure if you can use this story but I wanted to share this story with someone who would understand and appreciate such a wonderful happening. Thank you for listening and for your great website. I have recently moved back to my hometown where no one even know what Reiki is and they look at me like as if I am a freak so to be able to go to your website and read all your information and enlightening articles is a lifesaver for me. Thank you for putting out such a great newsletter.

Author Name:

Linda J. Shook

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论