xuuyuu
xuuyuu

發池用 仆街啦你~ Yeah✌️

正能量,正能量嗎?

其實"正能量"一詞已經有段時間,並有了變化。但我都想講下

連埋上一篇文章,有關"成熟"。我聽到"成熟"同"正能量",都會有啲怒氣。因為啲兩個詞語,最主要作用都係鬧人用,可能仲有演講。

標題大家都睇到,我亦主要用一個例子去提出提問。

"要多啲正能量啊!"。這句說話最主要就係話"少正能量係唔好"。不論在情緒、業績或運動中,"正能量"多數用作批判低落情緒、不好業績或體能唔夠好。所以正能量,正能量嗎?

其實"正能量"代替亦好極多時的"樂觀"。係使用方法上都大致相同。有了"樂觀"的經驗,大家對"正能量"使用方法亦懂得放在態度上,而不是批判。所以上面我所講的例子,應該有少少過時。

"成熟"、"正能量"或者其他,例如"健康"等詞語。可能之後都越來越多,或會不同。而我亦經過社會洗禮或機能下降,反思已經越做越少。火亦都剩下少少。所以社會仲會有這種提出,這類型的質疑嗎?或者提醒。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论