鈴蘭裡的小蜜蜂
鈴蘭裡的小蜜蜂

興趣涉獵得有點過份的家居裝飾佈置設計及創作人。工作室裡日夜期盼,結交同樣愛各式手感美學的友儕一起來感受創作的滿足感。 保鮮花藝、香薰蠟燭藝術、家居衣裝與家居裝飾品。寶石賞析、首飾復修改組、刺繡、中西書法……當然也熱愛旅遊、熱愛賞花、熱愛研究交流、熱愛語言文化的演變。

烏蠅與捕蠅草的關係

〈注意:這文章轉載一段心事,文記用廣東港音習慣的口語而記〉

今日整理一些由GM(我家對外婆的簡稱)家搬回來一直沒有理會過的舊照,看見我沒有在現場(也是摵屎)看我粒女的一場表演。記起在她表演前一晚這樣一段對話。

「媽咪,我地上次跳蜜蜂舞,老師改少少,所以今次我不做蜜蜂,要做烏蠅。」

「啊!咁咪好唔同囉?」

「只係改少少。」

「但係蜜蜂採花蜜,烏蠅愛摟嗯嗯喎。妳唔介意做人類討厭的烏蠅咩?」

「老師話,烏蠅都好有架,佢幫地球上垃圾做分解,垃圾先可以快啲轉化為泥土裡面養份。如果世界上無哂烏蠅,地球就會病架啦。」

「咁隻舞係講畀人類聽烏蠅好有用嘅?」

「唔係呀,今次係講捕蠅草呀。」

「吓???」媽媽一頭問號,好深喎,咁烏蠅咪要死係捕蠅草裡面囉?「咁之前全部小蜜蜂都要變哂烏蠅呀?」媽媽企圖轉換話題。

「唔係呀,有啲同學都係做返蜜蜂呀。」

其實媽媽一直想問:「妳真係唔介意做烏蠅(=奸角)呀?件衫咪唔靚囉?仲要去摟嗯嗯喎?」不過問唔出口,若一嘢觸動個女突然啟發話唔跳啦,就大鑊啦。

點知,我個女真係好堅,佢對阿媽嘅教育,訓話如下:

「老師話呢個係香港公園邀請我地表演,係見到我地上次個編舞編得好好,我地都跳得好好。呢個係幫香港公園推廣一啲唔多小朋友認識嘅花草,或者唔可愛嘅植物,但係佢地都係好有用,唔係只有靚嘅花先係對地球好,每一樣植物都有佢生存價值,而佢地都好努力咁盡自己嘅努力做好本份。所以我地唔可以因為佢個樣醜樣就唔喜歡佢地。我係隻舞裡面帶頭嘅蜜蜂,我同XX瑩都好高,所以老師編我地係台中間,呢個舞要講呢個故事畀人聽,所以我要做好個隻烏蠅……」(後面我唔記得啦,通常我粒女長篇大論訓話佢阿媽時,佢阿媽都只係能「哦,哦,哦,咁妳要加油啦。」而且,媽媽個日工作不能陪妳去…)

感恩當年遇到好老師,感恩我家大小姐生來就滿滿愛。希望已屆成年的她依然初心,緊記,世界需要愛與包容才能好好的運作下去。

當年老師為這舞費過很多心思。


CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论